شهر خبر
گفت‌وگو|

استاندار خوزستان: در فناوری صنعت پتروشیمی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

استاندار خوزستان بابیان اینکه می‌توان روی فعالیت‌های اقتصادی کوچک، متوسط و زودبازده تمرکز بیشتری کرد، گفت: هم‌اینک در فناوری مربوط به صنعت پتروشیمی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که باید از آن بیشتر بهره ببریم.

صادق خلیلیان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد نوعی انفعال در دستگاه‌های اجرایی بودیم، گفت: برای شکوفایی و حرکت به جلو  در عرصه اقتصادی نیازمند تحرک و پویایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: دولت سابق چشم خود را به برجامی دوخته بود که ابتکار عمل آن دست دشمن یعنی آمریکا بود و با به قدرت رسیدن ترامپ، آنها از این توافقنامه بدون هیچ دردسری خارج شدند و نتوانستیم از منافع این توافقنامه استفاده کنیم. 

استاندار خوزستان یادآور شد: چشم دوختن دولت قبلی به برجام  و به تبع آن سایر دستگاه‌های اجرایی، نوعی انفعال ایجاد کرده بود که باید با تصمیمات و اقدامات لازم بتوانیم از این حالت خارج شویم و به سمت توسعه اقتصادی کشور گام برداریم. 

خلیلیان تاکید کرد: بسیار امیدواریم با این دولت انقلابی و قوی که تشکیل شده هرچه سریع‌تر مشکلات کشور خصوصا در حوزه  اقتصادی حل شده و گره از مشکلات مردم گشوده شود. 

وی با تاکید بر ضرورت افزایش بهره وری در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ گفت: حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و پتروشیمی ظرفیت‌های سرمایه گذاری فراوانی دارند و با ارتقای بهره وری در این حوزه‌ها می‌توان، نیازمند‌های کشور را برطرف کرد. 

استاندار خوزستان با بیان اینکه می توان روی فعالیت‌های اقتصادی کوچک، متوسط و زودبازده تمرکز بیشتری کرد، افزود: هم اینک در فناوری  مربوط به صنعت پتروشیمی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم  که باید از آن بیشتر بهره ببریم. 

 

 

انتهای پیام/