شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی دریایی

پیام هشدارآمیز فرمانده نیروی دریایی ارتش به کشورهای همسایه

کدخبر: 453057
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همرزمان من در نیروی دریایی ارتش با انجام اسکورت شناورها و نفتکش ها و همچنین کشتی‌های تجاری ، شاهرگ اقتصادی کشور را در امنیت کامل قرار داده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، هدف از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ را هماهنگی بین نیروها و انتقال دانش و تجارب به عناصر جوانی که در بدنه عملیاتی نیروی های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول انجام وظیفه هستند، دانست.

وی، اعلام توانمندی نیروهای مسلح و به طور خاص نیروی دریایی راهبردی ارتش در تامین امنیت منافع کشور و آشنایی کارکنان جوان با صحنه‌های واقعی نبرد را ازدیگر اهداف این رزمایش برشمرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت ناوگروه های مختلف نیروی دریایی ارتش در مقابله با تروریسم و دزدی دریایی و اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش، گفت: همرزمان من در نیروی دریایی ارتش با انجام اسکورت شناورها و نفتکش ها و همچنین کشتی‌های تجاری ، شاهرگ اقتصادی کشور را در امنیت کامل قرار داده‌اند.

امیر دریادار ایرانی با بیان این که ما برای همه کشورهای دوست عزیز و برادر این پیام را داریم که آنها بدانند امروز جمهوری اسلامی ایران حرف های زیادی در صحنه نبرد و عملیات برای گفتن دارد، تصریح کرد: به همگان این پیام را می‌دهیم که هرگاه با ایرانی‌ها با احترام صحبت شود قطعاً ایرانی‌ها نیز با احترام برخورد خواهند کرد و اگر غیر از این باشد یقینا با پاسخ قاطع مواجه خواهند شد