شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#جدید#درباره ترامپ

هشدار جدی درباره ترامپ داده شد/ خطر جدید در راه است!

آلیسا فرح مقام پیشین کاخ سفید به سی ان ان گفته است که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در دوباره به قدرت دست یابد، به طور قطع گونه ای حکومت استبدادی و خودکامه در این کشور ایجاد خواهد کرد.

هشدار جدی درباره ترامپ داده شد/ خطر جدید در راه است!

به گزارش منیبان، فرح مدیر روابط عمومی راهبردی ترامپ و دستیار او در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰، همچنین در باره رخ دادن یک کابوس وحشتناک در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۴ هشدار داد و گمانه زنی هایی در باره احتمال بهره برداری ترامپ از نظام قضایی ایالات متحده علیه مخالفان سیاسی و از نیروهای مسلح برای اهداف سیاسی، مطرح کرد.

این مقام سابق کاخ سفید با توصیف ترامپ به عنوان فردی که نهادهای اجرایی، دولتی و قضایی ایالات متحده را تا آستانه از هم پاشیدگی کشانده، افزود:‌ آنچه بیشتر از همه عوامل، موجب نگران و هراسناکی من شده، دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ است که نسبت به دوره نخست، بسیار متفاوت خواهد بود. او در دوره نخست ریاست جمهوری، قصد داشت برنامه هایی فراتر از قدرت و اختیارات رئیس جمهوری ایالات متحده مانند بهره برداری از وزارت دادگستری علیه مخالفان سیاسی، سرکوب مطبوعات آزاد و استفاده از نیروهای مسلح برای اهداف سیاسی، اجرا کند، اما به علت امیدواری به پیروزی دوباره، از اجرای آنها خودداری کرد. 

ترامپ هنوز به صورت رسمی قصد خود را برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلان نکرده، هر چند در یک گردهمایی در ماه اکتبر در ایالت آیوا، تلویحا به این تمایل اشاره کرده است.  

مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید در دوره ترامپ نیز چند روز پیش گفته بود که حاضر است با تمامی دارایی خود بر روی قصد ترامپ برای نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری، شرط بندی کند.  

با اینکه فیونا هیل، مقام پیشین دیگر کاخ سفید و کارشناس ارشد روسیه در دوره ترامپ، نیز اخیرا تائید کرده که ترامپ در صورت تصمیم گرفتن برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، موفق خواهد شد، اما مانند فرح، ارزیابی نامطلوبی از دومین دوره ریاست او در کاخ سفید ارایه کرد که شامل ایجاد بحران های پیاپی با نقض قانون اساسی خواهد بود.

ترامپ جمهوری خواه در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده، با فاصله اندکی از جو بایدن رئیس جمهوری دمکرات، شکست خورد.

وبگردی