شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور#خراسان شمالی

پنجره مهر؛

نجات جان یک انسان توسط نیروی پلیس راهور خراسان شمالی

نجات جان یک انسان توسط نیروی پلیس راهور خراسان شمالی

بجنورد- یکی از نیروهای راهور خراسان شمالی حین انجام خدمت متوجه گیر افتادن یک مکانیک در زیر کامیون می شود اما با اقدام به موقع جان این فرد نجات پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حوالی ساعت ۱۲، ستوان دوم نیری که از پرسنل خدوم و زحمت کش پلیس راه خراسان شمالی است، پس از اتمام شیفتش، با چشمانی خسته و خواب آلوده آماده بازگشت به منزل شده بود.

او آماده می‌شد تا شیفت خدمتی را تحویل تیم بعدی بدهد و برای استراحت و دیدار همسر و فرزندش راهی منزل شود. در همین حال، صدای ناله‌های زجر آور یک مرد نظرش را جلب کرد و بلافاصله از خودروی گشت پیدا می‌شود و خود را به نزدیکی محل می‌رساند.

در آن محل یک دستگاه کامیون به صورت روشن پارک شده بود؛ وقتی ستوان دوم نیری زیر کامیون را نگاه می‌کند متوجه جوانی می‌شود که به علت گیر کردن کاپشنش به میل گاردان کامیون، در حال خفه شدن است.

این افسر وظیفه شناس سریعاً وارد عمل شده و با استفاده از آموزش‌هایی که دیده بود، بدن نیمه جان این جوان را از میل گاردان کامیون، رها می‌کند و با اجرای کمک‌های اولیه و تنفس مصنوعی مکرر، این فرد را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

ستوان دوم نیری سریعاً با عوامل اورژانس تماس برقرار کرده و با رسیدن کادر اورژانس، این فرد به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شده و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.