به گزارش برنا؛ به نقل از مصطفی قوامی، تهیه کننده «ما و شما»، رضا توکلی، بازیگر پیشکسوت سینما، تاتر و تلویزیون، مهمان امشب این برنامه خواهد بود و با دوستداران خود گفت و گو خواهد کرد. 

قوامی در این باره گفت: رضا توکلی در این برنامه ضمن شرح فعالیت هنری خود در خصوص نقشش در سریال تلویزیونی پرستاران که هم اکنون از کانال کردی در حال پخش است و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته  گفت گو خواهد کرد. 

رضا توکلی، متولد 1339 زاده شهر مشهد است و علاوه بر بازیگری، کارگردانی سریال گام آخر را نیز در کارنامه فعالیت هنری خود دارد. 

دوازده صندلی، بوی گندم، در مسیر تندباد، مریم مقدس، روز شیطان، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند و ... از فیلم های سینمایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است. 

او همچنین در سریالی هایی چون؛ سلمان فارسی، گاندو، کیمیا، برادر، عملیات ۱۲۵، مردان آنجلس و ... بازی کرده است. 

 نریشن معرفی مهمان برنامه و بیوگرافی هنری وی، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش تاثیر گذار وی در دوبله، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عابدی،  16 آّبان ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.