به گزارش برنا، دوره کاربردی بازاریابی ورزشی به‌منظور آشنایی دانشجویان و اعضای هیات علمی با مقوله بازاریابی کابردی و برنامه‌های نوین اقتصادی ورزش در سطح بین‌المللی، توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با حضور جف ویلسون استراتژیست ورزشی و مشاور فیفا، یوفا و ای اف سی و همچنین با حضور استادان و صاحب‌نظران داخلی روز دوشنبه 17 آبان ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در دوره کاربردی بازاریابی ورزشی مواردی همچون: آشنایی با بازاریابی دیجیتال در ورزش حرفه‌ای، آشنایی با برند سازی در ورزش حرفه‌ای، آشنایی با مدیریت هواداران در ورزش حرفه‌ای و آشنایی با امور تجاری‌سازی در ورزش حرفه‌ای ارائه خواهد شد.

دکتر مهدی رسولی (مدیر دوره) و دکتر محسن اسمعیلی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر علیرضا الهی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، دکتر محسن باقریان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات، دکتر وحید ساعتچیان عضو هیات علمی دانشگاه امام رضا (ع)، دکتر احمد محمودی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکتر مرتضی عظیم زاده عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد از مربیان بازاریابی ورزش این دوره هستند که پروژه‌های اجرایی با نظارت آن‌ها تکمیل می‌شود.

این دوره در بخش اول به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود و در بخش دوم، شرکت‌کنندگان زیر نظر مربی‌های دوره، پروژه اجرایی را کامل می‌نمایند که در پایان به بهترین پروژه ارائه‌شده به‌صورت گروهی، جایزه بازاریابی ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اهداء می‌شود.

حضور در این وبیناراز طریق لینک https://session.ssrc.ac.ir/sport-marketing با استفاده از (نرم‌افزار ادوبی کانکت) برای عموم آزاد و رایگان بوده فقط در صورت نیاز به صدور گواهی و همچنین جهت شرکت در مسابقه هزینه دریافت می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی ۴۱۹ و شماره همراه ۰۹۳۹۴۰۳۱۵۸۶ تماس حاصل نموده و برای  کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی : www.ssrc.ac.ir مراجعه نمایند.