شهر خبر

انتقاد علوی از ضعف در اطلاع‌رسانی تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرسازی


انتقاد علوی از ضعف در اطلاع‌رسانی تخفیف 25 درصدی عوارض شهرسازی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه ۲۵ درصد تخفیف عوارض شهرسازی گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات این مصوبه ضعیف هست و شهروندان و حتی پرسنل نسبت به آن آگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا در تذکری با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبه تخفیف 25 درصدی عوارض شهرسازی در مناطق اظهار کرد: در بحث اطلاع‌رسانی متاسفانه عملکرد مناسبی نداشتیم. مردم از چنین تخفیفی اطلاع ندارند و همچنین پرسنل که بتوانند آن را اعمال کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این موضوع مردم را هم دچار مشکل کرده، تصریح کرد: این موضوع در بحث درآمدی موجب مشکلاتی برای شهرداری شده است.

علوی اظهار کرد: متاسفانه زمانی که به مناطق مراجعه می‌شود تا نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند، از سوی مناطق نسبت به مصوبه تخفیف  25درصدی اظهار بی‌اطلاعی می‌شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز خواستار اعمال این مصوبه شد و گفت: تبلیغات صورت گرفته و این صورت خوشی ندارد که مناطق آن را اجرا نکنند.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به درگیری نیروهای دریایی سپاه با آمریکا در دریای عمان در ارتباط با سرقت نفتکش ایرانی اظهار کرد: آمریکایی‌ها در مقابل حملات سپاه پاسداران مجبور به تسلیم شدند و سپاه توانست نفتکش را با نفت سرقت شده به بندر عباس انتقال دهد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیاتی حساب شده و شجاعانه در دریای عمان توانست به این موفقیت و پیروزی برسد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این نفتکش در سوم آبان در بندرعباس لنگر انداخت و این پیروزی را به ملت و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی  تبریک می‌گویم.

وی با مقایسه عملیات شجاعانه سپاه در دریای عمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و روزهایی که دست نشانده آمریکا در منطقه بودیم، اظهار کرد: باید از این موفقیت‌ها درس عبرت بگیریم و دشمنان بیاموزند که در مقابل ملت آماده ایران توان و یارای مقابله ندارند.

انتهای پیام/