شهر خبر

ابراز امیدواری «ولایتی» از برگزاری حضوری کلاس‌های درسی دانشگاه آزاد


ابراز امیدواری «ولایتی» از برگزاری حضوری کلاس‌های درسی دانشگاه آزاد

چهل و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی امروز (شنبه ١۵ آبان ماه) به ریاست علی‌اکبر ولایتی و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، چهل و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی امروز (شنبه ١5 آبان ماه) به ریاست علی‌اکبر ولایتی و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

در  این جلسه، در ابتدا، برنامه پنج ساله راهبردی دانشگاه با عنوان سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد، توسط دکتر طهرانچی ارائه شد و سپس کلیه اعضا نظرات خود را در این خصوص مطرح کرده و این سند با برخی اصلاحات پیشنهادی، باتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه ولایتی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های تحولی انجام شده در دانشگاه توسط آقای طهرانچی، از تدوین تدوین برنامه پنج ساله راهبردی توسط ریاست و مسئولان دانشگاه تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده و اجرای کامل سند راهبردی زمینه حل مشکلات آموزشی، تربیتی، فرهنگی،اقتصادی، فناوری دانشگاه فراهم آمده و بتوان هر چه زودتر شاهد برگزاری حضوری کلاس‌های درسی و تقویت فعالیت های آموزشی باشیم.

در ادامه جلسه نیز برخی دیگر از موضوعات مختلفی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، وضعیت اعضاء هیئت علمی و کارکنان در زمینه‌های معیشتی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مواردی به تصویب رسید.

انتهای پیام/