شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

فوتبال ایران امشب به دنبال پوکر و رکورد رویایی ؛ تعظیم تاریخ به یوزهای ایرانی + جزئیات

پیش بازی ؛ ایران - روسیه ؛ فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ؛ امشب شنبه ساعت ۱۹:۳۰ ؛ ایران به دنبال پوکر قهرمانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و روسیه امشب (شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در فینال جام بین قاره ای ۲۰۲۱ امارات به مصاف هم می‌روند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساحلی بازان ایران و روسیه در دهمین دوره از جام بین قاره ای ۲۰۲۱ امارات امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان روز گذشته (جمعه)، در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای دبی امارات مقابل سنگال صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسید و به دیدار پایانی راه پیدا کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، روسیه با نتیجه ۷ بر ۳ از سد پرتغال گذشت و برای هفتمین بار، به دیدار نهایی مسابقات جام بین‌‌قاره‌ای صعود کرد تا حریف تیم ملی ایران شود.

دو تیم پیش از این در مرحله گروهی و برای صدرنشینی به مصاف هم رفتند که روس ها با نتیجه ۴ بر ۳ ایران را شکست دادند و صدرنشین گروه B شدند ولی در نهایت با توجه به صعود هر دو تیم از دو سمت جدول به فینال، باز هم برابر هم قرار می‌گیرند.

ایران و روسیه قبل از این هم دو بار در فینال‌ها به مصاف هم رفته‌اند که در سال ۲۰۱۳ بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع ایران تمام شد و در سال ۲۰۱۸ نیز تیم ملی کشورمان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

ایران در ادوار گذشته این مسابقات ۳ بار قهرمان جهان شده‌ که از این حیث با برزیل و روسیه برابری می‌کند. در نتیجه قهرمان این دوره که یکی از دو تیم ایران و روسیه خواهد بود، به پرافتخارترین تیم مسابقات با ۴ قهرمانی تبدیل خواهد شد.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۹ با شکست دادن اسپانیا قهرمان شده بود.