شهر خبر

حمله وحشتناک گاو عصبانی به موتورسوار / فیلم

در ویدیو زیر شاهد حمله و برخورد یک گاو در حال فرار با موتورسوار در خیابان خواهید بود.

حمله وحشتناک گاو عصبانی به موتورسوار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله گاو خشمگین به یک موتورسوار را به تصویر می‌کشد. در این حادثه ظاهرا این گاو در حال فرار بود که با ورود به خیابان به این موتورسوار حمله ور شد. این حادثه در منطقه «سانتا کاتارینا» برزیل رخ داد.

ویدئویی که توسط یک راننده تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این گاو بزرگ در حال خروج از یک کوچه دیده می‌شود. در این ویدئو مردی که در ابتدای کوچه ایستاده با دیدن گاو که به سمت وی هجوم برده پا به فرار می‌گذارد. این ویدئو نشان می‌دهد لحظاتی بعد گاو وارد خیابان شده و با شدت زیادی به یک موتورسوار در حال حرکت حمله می‌کند. پس از پرتاب شدن موتورسوار این گاو فرار می‌کند.

بنا به گزارش رسانه‌ها در این حادثه این موتورسوار به دلیل استفاده از کلاه ایمنی دچار جراحت جدی نشد. همچنین بنا به این گزارش به این حیوان نیز آسیب شدیدی وارد نشد. این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۶۴ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران راننده موتورسیکلت را فردی خوش شانس قلمداد کردند که با وجود برخورد شدید با این گاو بزرگ دچار جراحت جدی نشد.