فیلم تلخ از لحظه سیلی خوردن کارگر هتل شیراز / حکم زندان یا شلاق!
حجم ویدیو: 4.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

 شب گذشته در جریان ورود بازیکنان تیم استقلال به هتل محل استقرارشان در شیراز، نیروی خدماتی این هتل از سوی مالک هتل سیلی خورد که این موضوع در قالب یک فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش رکنا، مهرزاد مویدی، رئیس کانون هماهنگی شورا‌های کار استان فارس در واکنش به این اقدام اظهار داشت: این حرکت از سوی مالک هتل هتک حرمت جامعه کارگری بوده است و فارغ از اینکه این کارگر رضایت دهد یا خیر، موضوع باید پیگیری شود.

او با بیان اینکه مایه تاسف است که کلیپ سیلی خوردن این جوان در رسانه‌های بیگانه هم منعکس شده است، افزود: در روزی که نماد ظلم‌ستیزی است این حرکت مدیر هتل آن هم در انظار عمومی کاری غیرقابل پذیرش است هر چند که دلیل سیلی مشخص نیست، اما این اقدام به هر روی نباید در انظار عمومی رخ می‌داد.

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های کار استان فارس با بیان اینکه شورای کار استان به عنوان نماینده کارگران در این زمینه شکوائیه‌ای ارائه می‌دهد، گفت: از دادستان مرکز استان نیز می‌خواهیم که به این قضیه ورود کند.

مویدی با تاکید بر اینکه مدیر هتل باید از جامعه کارگری عذرخواهی کند، بیان کرد: این حرکت از سوی ما نابخشودنی است و این امر تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

براساس قانون مجازات اسلامی سیلی زدن از مصادیق توهین عملی محسوب می‌شود و مجازات آن تا ۹۱ روز حبس یا شلاق است.