شهر خبر

تدابیر چهارگانه اماراتی‌ها برای نتیجه‌گیری مقابل کره/ از اعتماد دوباره به فن‌مارویک تا اردوی شش روزه در سئول


تدابیر چهارگانه اماراتی‌ها برای نتیجه‌گیری مقابل کره/ از اعتماد دوباره به فن‌مارویک تا اردوی شش روزه در سئول

روزنامه امارات الیوم مدعی شد فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی این کشور با چهار اقدام اساسی برای کسب نتیجه مناسب در سئول برابر کره جنوبی گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش روزنامه امارات الیوم آمده است: «تیم ملی امارات روز گذشته راهی سئول شد تا برای مسابقه حساس روز پنجشنبه آتی برابر کره جنوبی در هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 آماده شود. این مسابقه می‌تواند نقش محوری و سرنوشت‌سازی برای تیم ملی امارات داشته باشد تا با کسب نتیجه مناسب شانس خودش را برای صعود حفظ کند و امتیازات از دست رفته را جبران کند، آنهم در شرایطی که امارات با شکست برابر ایران و تساوی مقابل لبنان، سوریه و عراق مجموعاً در چهار بازی قبلی خود 9 امتیاز از دست داده است».

روزنامه الیوم همچنین به چهارم اقدام اماراتی‌ها برای رویارویی با کره اشاره کرده و آورده است: «چهار اقدام در این مدت انجام شده تا تیم ملی با آمادگی مناسب برابر کره جنوبی قرار بگیرد. گام اول اعتماد دوباره فدراسیون فوتبال به فن‌مارویک هلندی سرمربی تیم برای ادامه فعالیت در این جایگاه بود، آنهم با وجود نتایج ضعیفی که در این مدت کسب کرده بود. همچنین دومین گام استفاده دوباره سرمربی تیم از برخی بازیکنان باتجربه و شاخص فوتبال امارات مثل اسماعیل مطر و مهند العنزی است. سومین گام برگزاری یک اردوی شش روزه برای تیم ملی در سئول پیش از دیدار با کره جنوبی است و آخرین آن توجه سرمربی و کادر فنی تیم ملی به مسابقات لیگ که موجب شده است تلاش شود آماده‌ترین نفرات باشگاه‌ها برای حضور در این بازی همچنین مسابقه بعدی برابر لبنان انتخاب شوند».

 

انتهای پیام/