به گزارش برنا، رقابتهای جهانی کاراته سبک "شیتوریو اینوئی ها" به صورت مجازی در دو بخش کاتا و کومیته طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری به میزبانی فرانکفورت آلمان برگزار می شود.

بهزاد امنی رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی با اعلام مطلب فوق افزود: این پیکارها با حضور کشورهای مطرح برگزار می شود و از آن جهت حائز اهمیت است که یک نماینده از استان در این پیکارها حاضر می شود.

وی سپس افزود: آقای هادی اصغری کاراته کا شایسته سبک "سایتو شیتوریو کاراته دو" به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی قرار است در این رویداد مهم شرکت کند که برای او آرزوی موفقیت و سربلندی داریم. البته یکی دیگر از قهرمانان استان هم به نام فرهاد لطفی که دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کوبودو کاراته می باشد بدلیل عدم آمادگی امکان حضور در این رویداد را پیدا نکرد، اما قرار است پس از تمرینات جدی ماه آتی در یک دوره مسابقه آزاد کشوری شرکت کند.

امنی خاطرنشان کرد: هادی اصغری تاکنون افتخارات مهمی را  کسب کرده که از میان آنها می توانم به کسب مدال نقره رقابتهای جهانی کوبودو کاراته اشاره کنم. انشالله با آمادگی و روحیه بالایی که از او سراغ دارم، مطمئنا این بار هم از این میدان بزرگ سربلند بیرون می آید.

index

رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی سپس تصریح کرد: از آنجا که این پیکارها به صورت مجازی انجام و ثبت نام آن پایان یافته است، قصد داریم مراحل ضبط فیلم کاتا توسط این ورزشکار را در محل برج ۳۰ طبقه شهران شهر تبریز با استفاده از حرفه ای ترین متد فیلمبرداری انجام دهیم تا علاوه بر انعکاس زیبایی های شهر تاریخی تبریز، مهارت و تکنیک بالای این ورزشکار را نیز به بهترین شکل ممکن بازتاب دهیم.

امنی در پایان ضمن ارج نهادن به زحمات مسئولان ورزش دوست شهر تبریز از جمله سرهنگ پاسدار حاج علی حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا استان و محمد افسری رئیس هیات کاراته استان آذربایجان شرقی، از حمایتهای سید سهیل مصطفوی مدیر عامل شرکت صنایع غذایی آرتان پارلاق آریا آویژه تبریز، مهندس رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز و همچنین اعضاء هیات رئیسه و مسئولین کمیته های انجمن سایتوها شیتوریو کاراته دو استان و دیگر اساتید و روسای سبکهای کاراته قدردانی به عمل آورد.