شهر خبر

نقش زنان در مقابله با جنگ نرم دشمن در روز‌های شناختی و فرهنگی/ قانون جمعیت و حمایت از خانواده؛ یک استراتژیک برتر

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل گفت: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن در روز‌های شناختی و فرهنگی دارند.
خبرگزاری میزان - همایش «زنان و پدافند غیر عامل» و رونمایی از سند پدافند غیر عامل در حوزه زنان» با «شعار، پدافند غیر عامل، ایران پایدار» امروز ۱۵آبان در سازمان پدافند غیر عامل با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.

رضا کلهر در این نشست تصریح کرد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن در روز‌های شناختی و فرهنگی دارند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل، اضافه کرد: اضافه شدن گام موثر برای شروع این موضوع است و این نشست آغازی برای همراهی و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی و آحاد جامعه است تا بتوانیم این مهم را به انجام آن وجه به انجام برسانیم و نسل‌های آینده تاثیرگذار باشد.
 
محمد بیگی در همایش زنان و پدافند غیر عامل گفت: توجه به جایگاه زن از آغاز قیام امام خمینی (ره) از ویژگی‌های انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی است و مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین استراتژیست دنیای اسلام باعث رشد و شکوفایی علمی و اجتماعی و اقتصادی و توجه به نقش زنان در تعیین نقش زنان در جامعه گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم به موضوع زنان و خانواده حساس است، تصریح کرد: مجلس این موضوع را در عملکرد بیش از یکسال خود نشان داده است و قانون جمعیت و حمایت از خانواده که در ادوار گذشته مجلس مطرح بود.



 
تکمیل می‌شود