شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته ملی#المپیک#بازی‌های آسیایی

نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی و کمیته ملی المپیک درخصوص بورسیه‌های این رشته و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲


نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی و کمیته ملی المپیک درخصوص بورسیه‌های این رشته و بازی‌های آسیایی 2022

نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی و کمیته ملی المپیک امروز در محل کمیته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی و نصرالله سجادی،‌ مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

در این نشست قرار است شرایط تیراندازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بررسی شود. همچنین قرار است اسامی ورزشکاران مورد نظر در رشته تیراندازی جهت معرفی به IOC جهت دریافت بورسیه نیز به کمیته ملی المپیک اعلام شود.

گفته می‌شود در جلسه روز چهارشنبه که در فدراسیون تیراندازی برگزار شد، اسامی ورزشکاران مورد نظر برای دریافت بورسیه تغییر کرده است. پیش از این جواد فروغی و فاطمه کرم‌زاده انتخاب شده بودند اما این اسامی در فدراسیون تغییر کرده و سرپرست جدید فدراسیون امیرمحمد نکونام و سجاد پور حسینی را معرفی خواهد کرد. باید دید آیا این گزینه‌ها مورد تایید کمیته ملی المپیک قرار خواهند گرفت یا خیر؟

گفتنی است کمیته ملی المپیک با توجه به محدود بودن سهمیه‌های کشورمان پس از دریافت اسامی ورزشکاران مورد نظر فدراسیون‌ها افرادی را به IOC معرفی خواهد کرد که بتوانند شرایط دریافت بورسیه را کسب کنند و سهمیه‌های کشورمان از دست نرود.

 

انتهای پیام/