شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#وزن

یزدانی: هر پاداشی بعد از جهانی گرفتیم با پیگیری دبیر بود/ مسئولان شهری هر وقتی که نیستم، برای مراسم زنگ می‌زنند!


یزدانی: هر پاداشی بعد از جهانی گرفتیم با پیگیری دبیر بود/ مسئولان شهری هر وقتی که نیستم، برای مراسم زنگ می‌زنند!

نایب قهرمان وزن ۶۵ کیلوی آزاد جهان تاکید کرد: تنها جوایزی که به مدال آوران نروژ اختصاص پیدا کرده، با هماهنگی و پیگیری رئیس فدراسیون کشتی بوده است.

امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تمریناتش را شروع کرده، اظهار داشت: چند وقتی هست که تمرین می‌کنم، برای لیگ تمریناتم فشرده‌تر شد.

وی در مورد اینکه آیا در دور برگشت برای سهند ارس کشتی خواهد گرفت، تاکید کرد: احتمالا کشتی بگیرم، حالا باید دید نظر سرمربی تیم چیست.

یزدانی با تاکید بر اینکه قبلا در تیم‌های علیرضا رضایی حضور داشته، گفت: با او به امیدهای آسیا رفتیم و در تیم دانشگاه آزاد نیز شاگرد این مربی بوده‌ام.

این کشتی‌گیر مازندرانی در مورد شاخیف روس، حریف فینال او در جهانی نروژ که در دور رفت لیگ برتر آزاد در ترکیب تیم ستارگان حضور پیدا کرد، گفت: دوست دارم با او کشتی بگیرم، فکر می‌کنم امکان اینکه در مرحله پایانی لیگ با هم کشتی بگیریم وجود دارد.

وی در مورد جوایزی که از سوی مقامات شهری و استانی به او اهدا شده، عنوان کرد: استان که با یک سکه و حواله از ما تجلیل کرد اما از سوی مسئولان شهری هیچ خبری نشد. یک روز به خانه‌مان آمدند و عکس گرفتند و رفتند. بیشتر جوایزی که گرفتیم، کاری بود که رئیس فدراسیون کشتی انجام داد و با پیگیری او از ما تجلیل شد. در شهرها که هیچ خبری نبود، گفتند مراسم تجلیلی از سوی مقامات شهری برای ما گرفته می‌شود، اما هر هفته که می‌دانستند نیستم و درگیر لیگ و تمرین هستم، می‌گفتند می‌خواهیم مراسم بگیریم که نمی‌شد. می‌دانستند لیگ شروع شده، در همان روزهایی که ما نیستیم قرار مراسم می‌گذاشتند.

یزدانی همچنین در خصوص اینکه آیا کار استخدامش پیش رفته است، گفت: آقای دبیر لطف کرده و این کار را درست کرد. او برای ما کد استخدامی گرفته و خدا را شکر در این زمینه مشکلی وجود ندارد. هر کاری برای قهرمانان انجام شده، توسط علیرضا دبیر بوده است.

 

انتهای پیام/