شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#داور#منصوریان#داوری#مصاف#داوران

بررسی کارنامه داور جوان بازی فجر – استقلال؛

مطهری با داور بازی امروز خوب گیتار می‌نوازد

کمیته داوران برای قضاوت مصاف تیم‌های استقلال و فجرسپاسی منصوریان را برای داوری این مسابقه در نظر گرفت.

مطهری با داور بازی امروز خوب گیتار می‌نوازد
خبرورزشی -

دیدار هفته چهارم تیم استقلال در شیراز در حالی مقابل فجرسپاسی انجام می‌شود که سوت قضاوت این بازی به یک داور نسبتاً جوان سپرده شده است.

طبق اعلام کمیته داوران مرتضی منصوریان به عنوان داور وسط مصاف استقلال را به کمک آرمان اسعدی و یعقوب سخندان قضاوت خواهند کرد. این مصاف روز جمعه ۱۴ آبان در شیراز برگزار خواهد شد.

منصوریان که از ابتدای لیگ برتر نوزدهم قضاوت در سطح لیگ برتر را استارت زد سابقه اولین قضاوتش در دیدارهای رسمی لیگ برتری به ۲ سال و ۲ ماه و ۱۲ روز پیش (۳۱ مرداد ۱۳۹۸) و قضاوت مصاف ذوب آهن و سایپا در هفته اول مسابقات لیگ برتر نوزدهم برمی‌گردد. او تاکنون دو بار هم دیدارهای استقلال را قضاوت کرده است.

اولین قضاوت

اولین سوتی که منصوریان برای قضاوت دیدارهای تیم استقلال به صدا درآورد در تاریخ جمعه ۲۸ آذر ماه  ۱۳۹۹ یعنی ۱۰ ماه و ۱۶ روز پیش بود. روزی که تیم استقلال در استادیوم فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. این دیدار در چارچوب هفته هفتم لیگ بیستم با سرمربیگری محمود فکری برگزار شد.

مطهری با داور بازی امروز خوب گیتار می‌نوازد

دومین قضاوت

دومین و آخرین بار که مرتضی منصوریان دیدارهای تیم استقلال را سوت زد در هفته بیست و هفتم لیگ گذشته بود. این دیدار بین تیم های سایپا و استقلال در روز شنبه ۱۹ تیر ماه سال جاری یعنی حدود سه ماه و ۲۴ روز پیش برگزار شد. استقلال در آن مسابقه هم با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد با نتیجه دو بر صفر سایپا را شکست بدهد. ارسلان مطهری در دقایق ۷۹ از روی نقطه پنالتی و ۸۷ برای استقلال گلزنی کرد و شادی معروفش که گیتار نواختن است را دو بار در یک بازی انجام داد.

دیدار تیم های فجرسپاسی و استقلال از ساعت ۱۶ روز جمعه آغاز می شود.