شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ترافیک#ترکیب اصلی#تعداد

دست مجیدی باز است

ترافیک بالا و کار سخت مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی

ترافیک بالا و کار سخت مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی

تعداد بالای مهاجم در تیم استقلال کار تک تک آنها را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم دشوار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، زمانی که جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی از تیم استقلال قطعی شد، آبی‌ها ناگزیر به پر کردن جای خالی این دو مهاجم توانمند بودند و پیش از اینکه به جذب مهاجمان خارجی روی بیاورند، ابتدا امین قاسمی نژاد و سپس محمد رضا آزادی را به خدمت گرفتند.

استقلالی‌ها سپس «کوین یامگا» را به خدمت گرفتند که خیلی زود جایگاه ثابت خود را در این تیم به دست آورد و سپس یک فرانسوی دیگر یعنی «رودی ژستد» را جذب کردند که البته این بازیکن هنوز برای آنها به میدان نرفته است؛ اما شواهد نشان می‌دهد ژستد هم خیلی زود بتواند به عنوان یک مهاجم فیکس به جایگاهی ثابت در ترکیب آبی پوشان برسد.

در بین شاگردان فرهاد مجیدی امروز رودی ژستد، کوین یامگا، ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد، آرمان رمضانی و محمد رضا آزادی جمع ۶ نفری مهاجمان را تشکیل می‌دهند که شاید در نگاه اول تعداد آنها قدری زیاد به نظر رسیده و این باعث ایجاد ترافیکی بالا در این منطقه از زمین شده و کار همه مهاجمان را برای رسیدن به ترکیب ثابت سخت می کند.

در بین این مهاجمان نفراتی مثل کوین یامگا، امین قاسمی نژاد و محمد رضا آزادی شرایط بازی کردن در پست‌هایی به جز مهاجم را هم دارند. اما آنچه کاملاً قابل پیش بینی است، دشوار بودن کار تک تک این مهاجمان برای رسیدن به ترکیب ثابت است که منجر به ایجاد رقابتی سنگین بین آنها می‌شود. این در حالی است که ابتدا به ساکن به نظر می‌رسد شاید شانس یامگا، ژستد و مطهری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نسبت به دیگران بیشتر باشد.

اخیرا نیز زمزمه هایی بر این مبنی به گوش رسیده که یکی دو نفر از همین مهاجمان به همین دلیل بی تمایل به جدایی از جمع آبی پوشان نیستند تا بتوانند با حضور در دیگر تیم ها، شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا کنند.

تعداد زیاد مهاجمان در استقلال و تنوع در نوع بازی آنها به همان میزان که کار را برای آنها جهت بازی کردن دشوار می کند، دست فرهاد مجیدی را برای انتخاب در این منطقه از زمین کاملا باز کرده است تا دغدغه شیرین سرمربی آبی ها انتخاب بهترین ترکیب در خط حمله اش باشد.