عیسی گل‌محمدی، کارشناس بوکس، درباره تاریخ سازی دانیال شه‌بخش در رقابت‌های قهرمانی جهان صربستان در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بوکس ایران برای نخستین بار صاحب مدال جهانی شد و به جامعه بوکس تبریک می‌گویم. این مدال حق بوکس ایران و دانیال بود که متاسفانه در همین مسابقات هم به شدت مصدوم شد. عملکرد کلی تیم هم قابل تامل است و در این مسابقات فکر می‌کنم 10 یا 11 برد نصیب ملی‌پوشان کشورمان شد که در نوع خود نمره خوبی است. هرچند انتظار بیشتری وجود داشت چون واقعا بوکسورهای خوب و با استعدادی داریم، در برخی از بازی ها هم شاهد حق‌خوری داوران بودیم اما خوشبختانه مسابقات پایان خوبی برای ما داشت. 

سرپرست سابق تیم‌های ملی با اشاره به عملکرد کادر فنی اضافه کرد: مربیان تیم ‌ملی نیز زحمات زیادی را در این سال‌ها کشیدند برای این دوره هم هرچه در چنته داشتند رو کردند. مربیان سابق تیم برای اینکه بوکس به این مرحله برسد تلاش کردند و استکی هم مدتی به عنوان بدنساز در کنار تیم بود و حالا هم که سرمربی است و قطعا برای موفقیت تیم تلاش کرده و خسته نباشید می‌گویم. همانطور که گفتم انتظار جامعه بوکس از ملی‌پوشان بالاست به نظرم استکی هم باید توانایی فنی خود را برای مسابقات پیش‌رو بالا ببرد. در برخی از بازی ها بازیکن ما با وجود رقیب سخت می‌تواند مدیریت مبارزه را به عهده بگیرد اما موفق نبود اینها مواردی است که یک مربی فنی خوب می‌تواند به بوکسور آموزش دهد تا بوکسور ما حالت بازیچه حریف قرار نگیرد اما در مجموع بعد از 32 سال بوکس ایران کار بزرگی کرد. 

پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ بوکس ایران در پایان درخصوص شرایط تیم‌ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: المپیک آسیایی نزدیک است با این تیمی که الان داریم احتمال گرفتن سه یا چهار مدال وجود دارد. مقصودی، میثم قشلاقی، طوفان شریفی و خود دانیال شه‌بخش از جمله بوکسورهایی هستند که با یک برنامه ریزی مناسب می‌توانند در المپیک آسیا هم روی سکو بروند.

انتهای پیام/ 3