شهر خبر

فیلم سوپر گل رامین رضاییان مقابل تیم بشار رسن در دربی پرسپولیسی ها در قطر + سند

شکست 2 بر 1 السیلیه مقابل القطر در شب گلزنی رامین رضاییان و بشار رسن

غیبت رامین رضاییان در فینال جام اووردو قطر

تیم فوتبال السیلیه قطر در حالی مقابل القطر با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد که رامین رضاییان و بشار رسن برای دو تیم گلزنی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان مدافع ایرانی السیلیه در حضور تعویضی خود برابر قطر اس. سی موفق به گلزنی شد.

در ادامه مسابقات هفته نُهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال السیلیه در حالی که برخلاف مسابقه اخیرش رامین رضاییان را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امشب در ورزشگاه الخور مقابل تیم رده نهمی قطر اس. سی قرار گرفت.

خاوی مارتینز و بشار رسن در دقایق ۸ و ۴۹ توانستند برای قطر اس. سی گلزنی کنند که این اتفاق موجب شد سرمربی السیلیه دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند و رامین رضاییان را هم از دقیقه ۶۴ وارد زمین کند تا بتوانند اختلاف گل را کاهش بدهند.

رامین رضاییان که دو هفته قبل مقابل الریان نخستین نیمکت‌نشینی فصل خود را تجربه کرده ولی در حضور تعویضی‌اش موفق به گلزنی شده بود، امشب هم توانست پس از ورود به بازی دروازه قطر اس. سی را باز کند.

دو اشتباه پیاپی در خط دفاعی قطر اس. سی در دفع توپ موجب شد تا توپ وارد محوطه ۶ قدم شود و رامین رضاییان هم با فرصت‌طلبی و زدن ضربه سر گل اول السیلیه را به ثمر ر ساند.

در ادامه تلاش یاران رضاییان برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود و السیلیه با نتیجه ۲ بر یک مقابل قطر اس. سی شکست خورد تا ۵ امتیازی بماند و در رده یازدهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

رامین رضاییان در ۷ حضور ثابت خود در این فصل نتوانسته گلزنی کند، اما دو بار که به‌عنوان یار جانشین برای السیلیه به میدان رفته، موفق به انجام این کار شده است.