شهر خبر

پیدا شدن اجساد مادر و دختری جوان در اطراف یک باغ در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان در استان فارس، از بر ملاشدن راز اجساد کشف شده در این منطقه و شناسایی قاتل خبرداد.

 پیدا شدن اجساد مادر و دختری جوان در اطراف یک باغ در فارس

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، فرمانده انتظامی شهرستان سروستان در استان فارس، از بر ملاشدن راز اجساد کشف شده در این منطقه و شناسایی قاتل خبرداد.

عبدالرسول مجتهدی  عصر پنجشنبه ۱۳ آبان پیرامون این پرونده گفت: در پی پیدایش دو جسد متعلق به مادر و دختری جوان در اطراف باغهای این شهرستان، هویت قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

 مجتهدی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف دو جسد متعلق به مادر و دختری جوان در اطراف باغات شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه و با تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که مادر ۵۵ ساله به همراه دختر۲۱ ساله‌اش توسط دایی دختر با اسلحه گرم به قتل رسیده‌اند و قاتل سریعا متواری شده است.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی از خانواده متوفیان مشخص شد که قتل به دلیل اختلاف خانوادگی صورت گرفته است، تصریح کرد: هویت قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

مجتهدی با اشاره به اینکه در فضای مجازی اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه اجساد پیدا شده در سروستان متعلق به وقوع قتل جدید در شهرستان‌های فسا و داراب می‌باشد، ضمن تکذیب این خبر، گفت: اجساد متوفیان برای سیر مراحل قضائی تحویل پزشک قانونی این شهرستان شده است.