شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جایگزین#کشتی#جدید

سرپرست پیشین تیم‌های ملی کشتی جایگزین عبداللهی در هیئت مدیره استقلال شد/ کریمی: امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم


سرپرست پیشین تیم‌های ملی کشتی جایگزین عبداللهی در هیئت مدیره استقلال شد/ کریمی: امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم

حجت کریمی، سرپرست پیشین تیم‌های ملی کشتی و عضو جدید هیئت مدیره استقلال گفت: هر کمکی از دست‌مان بربیاید، برای استقلال انجام می‌دهیم.

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اضافه شدنش به هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز خدمت آقای حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بودیم و از ما خواستند به استقلال کمک کنیم. هر کمکی از دست ما بربیاید، برای این باشگاه و تیم استقلال خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا در هیئت مدیره باشگاه استقلال جایگزین مجتبی عبداللهی شده است، گفت: بله، آقای عبداللهی به دلیل یکسری مشکلات از هیئت مدیره خارج شدند.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال وضعیت خوبی دارد و با توجه به حضور مصطفی آجورلو یکی دو ماهی است که پیگیر وضعیت این تیم هستم. امیدوارم کاری کنیم که دل هواداران شاد شود.

کریمی در خصوص اینکه در کشتی فعالیت داشت و آیا دیگر در این رشته سمتی نخواهد داشت، گفت: در کشتی هم حضور دارم و تا جایی که بتوانم خدمت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این استقلالی بوده است یا نه، گفت: بله، من استقلالی هستم و از امروز هر کمکی از دست‌مان بر بیاید، برای شاد کردن دل مردم و هواداران انجام می‌دهیم. استقلال با وضعیتی که پیدا کرده، می‌تواند نتایج خوبش را ادامه دهد. این تیم هیچ حاشیه‌ای ندارد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، به دلیل برخی حواشی ایجاد شده بود. سردار آجورلو زحمت می‌کشد و هیئت مدیره نیز حمایت می‌کند. امیدوارم با توکل به خدا استقلال بتواند به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/