شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#رئیس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور: جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است گفت: ملت ایران اهل مذاکره است، ولی با شیوه انقلابی، به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده به هیچ کس نخواهیم داد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد، سیدمحمدحسینی، پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به یزد با حضور در تجمع استکبار ستیز ۱۳ آبان که با رعایت کامل دستور‌العمل‌های بهداشتی و با حضور پرشور مردم ولایت مدار دارالعباده در حسینه امیرچخماق یزد برگزار شد، با بیان این که شهر یزد مهد ایمان و اعتقاد انقلابی و دینی است، اظهار کرد: تلاش و سخت کوشی از جمله بارزترین ویژگی مردم یزد است که نه تنها به همین استان بلکه برای کل کشور افتخار آفرین است.

وی نسبت نخبگان یزدی به جمعیت این استان را سند محکمی بر آگاهی مردم دارالعباده دانست و افزود: شهید صدوقی و دیگر شخصیتی‌ها و علمای دینی سند افتخار یزد است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین وقایع ۱۳ آبان به نسل جوان را ضروری دانست و گفت: جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است.

حسینی با بیان این که آمریکا تاکنون به بیش از ۶۰ کشور دنیا لشکرکشی کرده و جنایات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: آمریکا از ابتدا تاکنون به دنبال نفاق و دزدی از ملت بیدار ایران اسلامی بوده و است.

وی ایستادگی در برابر استکبار جهانی را فرهنگ مقاومت و انقلابی دانست و بیان کرد: واقعه طبس و شکست متزلزلانه سربازان آمریکایی از دیگر مصادیق دشمنی آمریکا و شکست آن در برابر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

معاون رئیس جمهور در ادامه تسخیر لانه جاسوسی را تجلی خشم خفته ملت انقلابی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ۱۳ آبانماه یادگار تبعید امام خمینی ره در سال ۴۳ است که مظلومانه توسط رژیم سیاه طاغوت انجام شد.

حسینی کشتار دانشجویان انقلابی را از دیگر جنایات آمریکای جنایت کار علیه ملت ایران عنوان و اظهار کرد: ۱۳ آبان یوم الله شکست هیمنه آمریکا در جهان و آغاز افول استکبار جهانی است.

وی با بیان این که حادثه ۱۳ آبان تهدید آمریکا را بی اثر کرده است، گفت: طبق نظرسنجی‌های رسمی آمریکا حتی بین هم پیمانان خود جایگاهی ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نقض تعهدات و خروج آمریکا از پیمان نامه‌های خود از دیگر مصادیق افول آمریکا در عصر کنونی دانست و بیان کرد: از نظر اقتصادی آمریکا یک بدهکار بزرگ در جهان امروز است و اگر این بحران علنی نمی‌شود به خاطر سلطه دلاری است که بزودی این مهم هم حذف می‌شود.

حسینی انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت را عامل افول آمریکا و دیگر مستکبران دانست و اظهار کرد: به هر میزان که تفکر انقلابی در دنیا ترویج می‌شود به همان میزان آمریکا به عقب رانده می‌شود.

وی با بیان این‌که ملت ایران اهل مذاکره است، ولی با شیوه انقلابی، گفت: به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده به هیچ کس نخواهیم داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم تابع منویات مقام معظم رهبری است و با تفکر انقلابی در خدمت مردم بوده و از ظرفیت‌های بومی برای توسعه همه جانبه استفاده می‌کند.
 
 
انتهای پیام/