شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مواد مخدر

۳۰ نفر مرتبط با مواد مخدر در رودبار دستگیر شدند

۳۰ نفر مرتبط با مواد مخدر در رودبار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رودبار گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۳۰ نفر مرتبط با مواد مخدر شامل ۲۶ معتاد متجاهر، سه خرده فروش و یک نفر قاچاقچی موادمخدر، جمع آوری و دستگیر شدند.  

به گزارش مشرق؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛ سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد،  اظهار داشت: نیروی انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان رودبار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به جمع‌آوری ۲۶ معتاد متجاهر، دستگیری سه خرده فروش و یک نفر قاچاقچی موادمخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی گفت: پلیس از این افراد، ۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه را کشف کرد.

روشن قلب با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می شود ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا