شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#نفت ایران

بازتاب گسترده ناکامی آمریکا در سرقت نفت ایران در مطبوعات پاکستان

ایرنا/ رسانه‌های پاکستان امروز (پنجشنبه) سرخوردگی مجدد ایالات متحده در مقابل ایران اسلامی درپی ناکام ماندن عملیات دزدی دریایی نیروهای تروریستی آمریکا در دریای عمان و اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جلوگیری از ربودن نفتکش ایرانی را به صورت گسترده منتشر کردند.

بازتاب گسترده ناکامی آمریکا در سرقت نفت ایران در مطبوعات پاکستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه‌های انگلیسی و اردو زبان در شهرهای مختلف پاکستان از جمله اسلام‌آباد پایتخت این کشور و همزمان وب سایت‌های خبری، ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفتکش ایرانی را به صورت گسترده بازتاب دادند.

روزنامه «اکسپرس تریبیون» گزارش داد: سپاه پاسداران ایران دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد که تلاش آمریکا برای توقیف نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را خنثی کرده است.

در این گزارش آمده است: براساس بیانیه‌ای که رسانه‌های دولتی ایران منتشر کردند، با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه، عملیات نیروی دریایی تروریست آمریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان شکست خورد.

تریبیون مدعی شد که تنش‌ها بین تهران و واشنگتن در بحبوحه توقف مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، بالا گرفته است.

روزنامه انگلیسی زبان «داون» چاپ شهر اسلام‌آباد نیز به نقل از گزارش رسانه‌های رسمی ایران نوشت: با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات آمریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان شکست خورد.

وب سایت شبکه اردو زبان «دنیا نیوز» گزارش داد که نیروهای ایرانی عملیات آمریکایی‌ها برای توقیف یک نفتکش ایران را خنثی کرده و تلاش برای سرقت نفت توسط نیروهای آمریکایی ناکام ماند.

این منبع خبری نوشت: آمریکایی‌ها برای تصرف مجدد نفتکش تلاش کردند، اما آنان برای دومین بار مقابل نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران شکست خوردند.

شبکه خبری «A. R. Y» پاکستان گزارش داد: درپی تلاش آمریکا برای تصرف یک نفتکش ایرانی، نیروهای سپاه پاسداران در اقدامی فوری مقابله به مثل کرده و تلاش برای سرقت نفت ایران با شکست روبرو شد.

این شبکه اردو زبان افزود که آمریکا در دریای عمان درصدد تصرف نفتکش ایرانی بود، اما اقدام به موقع نیروی دریایی سپاه مانع به نتیجه رسیدن این حرکت شد.

با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌ اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.