شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین

وضعیت ذخیره بیت کوین در صرافی ها

پس از چند روز ثابت بودن میزان ذخیره بیت کوین در صرافی ها، از دو روز پیش باز میزان روند ذخیره بیت کوین در صرافی ها روند کاهشی به خود گرفته است.

بانک و بیمه وضعیت ذخیره بیت کوین در صرافی ها

پس از چند روز ثابت بودن میزان ذخیره بیت کوین در صرافی ها، از دیروز باز میزان روند ذخیره بیت کوین  در صرافی ها روند کاهشی به خود گرفته است و این مساله می تواند یک تغییر احتمالی در قیمت را هشدار دهد.

اگر این روند طی چند روز با افزایش میزان استیبل کوین ها همراه باشد می تواند یک سیگنال بسیار قوی برای افزایش قیمت و حتی رشد بازار باشد.

قیمت بیت کوین دیروز در محدوده ۶۲ هزار ۹۷۷ دلار معامله می شد که تقریبا با اشباح تقاضا روبرو شده است و از آنجایی که میانگین متحرک (EMA) ۵ روزه این ارز دیجیتال حدود ۶۲ هزار و ۱۲۴ دلار و میانگین متحرک (EMA) ۱۰ روزه آن ۶۱ دلار ۶۳۱ دلار بوده می توان گفت نوسان رو به بالا داشته و هم اکنونی به محدوده مقاومتی رسیده و در این محدوده کم کم تعداد فروشنده های آن افزایش می یابد و در صورتی که در همین محدوده برای مدتی قیمت خود را حفظ کند احتمال روند صعودی دارد اما در غیر اینصورت باید شاهد افت آن باشیم.

در چند ماه اخیر قیمت بیت کوین تحت تاثیر سیاست های کلان بانک های مرکزی کشورها روندی رو به رشد داشته است، زیرا چشم انداز حکایت از این دارد که امکان حذف رمزارزها وجود ندارد و دولت ها تنها تلاش می کنند مسیری قانونی برای معامله آنها پیدا کنند، هرچند وجود رمزارزها در بازار برای دولت ها کم ریسک نیست و احتمال نقل و انتقال پول های کثیف را افزایش می دهد و از طرف دیگر ارز پول ملی را تحت تاثیر قرار می دهد.  با این حال عده ای سوار بر موج های خبری روند نوسانی را در این رمز رز ایجاد کرده اند و از آنجایی که اثرات نوسانی آن بر تمام بازار اثر می گذارد بسیاری از تحلیل گران به دنبال شناسایی عوامل تاثیرگذار بر روند معاملاتی آن هستند.

 

منبع: بازار