حسین شمسیان، مدیر استارت آپ کیسه بوکس چند بعدی، درباره رونمایی از این محصول در بیستمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: این کیسه نمونه خارجی ندارد و اولین بار است که مطرح می‌شود. ساختار آن به‌گونه‌ای است که ترکیبی از مزایای سایر کیسه‌های را در خودش گنجانده است. در واقع نیازی به استفاده از کیسه‌های مختلف و فاکتورهای مختلف تمرینی نیست.

او با بیان اینکه کیسه مورد نظر با حمایت مرکز نوآوری پژوهشگاه طراحی و وارد بازار شده است، گفت: شکل محصول مورد نظر به گونه ای است که دو کیسه عمودی روی یک کیسه افقی نصب شده‌اند. از کیسه افقی برای ضربه‌های آپرکات و از کیسه‌های عمودی برای سایر ضربات به ویژه هدشات‌ها استفاده می‌شود. ساختار این کیسه به گونه است که دو تنه هستند که از هم فاصله دارند و این می‌تواند یک موقعیت مکانی مناسب را به ورزشکار بازخورد بدهد.

شمسیان اضافه کرد: این کیسه از سه رنگ مختلف تشکیل شده و خود این رنگ‌ها برای برنامه نویسی تمرینی دست مربیان و ورزشکاران را باز می‌گذارد، این کار را راحت‌تر می‌کند و بازخورد مناسبی به ورزشکار می‌دهد. همچنین شرایط آسان‌تری برای آموزش برای افراد مبتدی ایجاد می‌کند و برای افراد حرفه‌ای یک چالش بهتر به وجود می‌آورد.

او افزود: در داخل کیسه یک کیف دیگر هم وجود دارد که دو طرف بالا و پایین کیسه نصب شده و این موضوع به جهت تمرین دقت و هماهنگی دست و چشم است. نحوه پر کردن کیسه هم به وسیله آب است و وزن آن را می‌توان تنظیم کرد تا 45 کیلوگرم بالا برد.

شمسیان در پایان گفت: تاکنون مراحل نمونه سازی این کیسه انجام شده ولی از آذرماه به صورت عمده وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/ 2