شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#شورای عالی

واکنش شورای عالی سیاسی یمن به برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی


واکنش شورای عالی سیاسی یمن به برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی

یک عضو شورای عالی سیاسی یمن به برخورد قاطع سپاه با ناوهای آمریکایی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن مقابله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ناوهای آمریکایی را اقدامی درخشان و مسئولانه توصیف کرد.

 نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا هفته گذشته  اقدام به سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان کرد. آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

اما رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن  بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده، آن را  تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند. نیروهای ارتش تروریست امریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش نافرجام مجدد امریکایی‌ها برای تقویت توان خود  با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفتکش خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف و منطقه را ترک کردند.

انتهای پیام/