ماشین سواری بامزه علیرضا جهانبخش+فیلم

فیلم ماشین سواری علیرضا جهانبخش در برای رسیدن به اتوبوس باشگاه را می بینید. در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا تیم فوتبال فاینورد میهمان اونیون برلین است. آنها دیروز به مقصد آلمان پرواز کردند.  که در همین رابطه باشگاه فاینورد فیلمی جالب را منتشر کرد.

باشگاه فاینورد با عنوان «در راه برلین هستیم» فیلمی جالب منتشر کرد و از ماشین سواری بازیکنان فاینورد به همراه علیرضا جهانبخش پرده برداشت. ۴ بازیکن تیم فاینورد برای رسیدن به اتوبوس باشگاه از ماشین‌های داخل باشگاه استفاده کردند تا لحظه‌ای جالب پیش از سفر به آلمان ساخته شود.

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش در سال ۱۳۷۲ در رودبار گیلان به دنیا آمد. او اصالتا اهل رودبار، گیلان است، ولی وقتی که تنها دو سال داشت، به همراه خانواده اش به قزوین نقل مکان کرد و در این شهر بزرگ شد. 

علیرضا جهانبخش در زمین خاکی‌ها و ورزشگاه‌های قزوین همزمان فوتبال و فوتسال را بازی می‌کرد. حتی در فوتسال و در رده نوجوانان به تیم ملی هم دعوت شد، اما بعدها فوتبال را فقط به عنوان رشته ورزشی خود دنبال کرد.

علیرضا جهانبخش دوچرخه سواری را خیلی دوست داشت و با توجه به این که پدرش در شرکت دوچرخه سازی کار می‌کرد، برای او از دوران کودکی دوچرخه خریده بود. 

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

علیرضا عاشق تک چرخ زدن بود و در این کار مهارت دارد. او بدون گرفتن فرمان دوچرخه سواری می‌کرد، تک چرخ می‌زد، و با دیگران مسابقه می‌گذاشت و از دوچرخه سواری بسیار لذت میبرده است.

علیرضا جهانبخش از همان زمان کودکی به فوتبال علاقه بسیار داشت و همیشه در دوران تحصیل در مدرسه و محله مشغول به فوتبال بازی کردن بوده است. 

تا این که بالاخره در ۱۲ سالگی در یکی از مدارس فوتبال قزوین به صورت حرفه‌ای‌تر فوتبال را آغاز کرد و در ۱۳ سالگی آقای گل کشور شد. علیرضا همچنین در سن ۱۸ سالگی در تیم داماش گیلان بازی کرد.

در بخش فعالیت‌های حرفه‌ای زندگینامه علیرضا جهانبخش می‌بینیم که او در ۱۸ سالگی، نخستین بازی خود را برای تیم داماش گیلان به عنوان جوانترین بازیکن از بازیکنان داماش انجام داد. او با پیراهن داماش در ۴۲ بازی توانست شرکت کند و در لیگ موفق شد ۱۰ گل به ثمر برساند.

در 5 خرداد سال ۱۳۹۲، جهانبخش برای به تن کردن لباس ان. ئی. سی در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه وارد مذاکره شد و پس از آزمایش پزشکی و دریافت ویزا و مجوز کار، در ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ با بستن قراردادی سه ساله به صورت رسمی به این باشگاه ملحق شد و نخستین بازی خود را در این تیم و در برابر تیم ار. کی. سی والویک انجام داد.

او اولین گل خودش را در مقابل تیم هارکماس بویز، در رقابت‌های جام حذفی فوتبال هلند به ثمر رساند و برای تیم خود پیروزی ۸–۰ را پدید آورد. در ۱۰ آذر سال ۱۳۹۲، علیرضا جهانبخش برای تیم خود دو گل به ثمر رساند و به پیروزی تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ای زد آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرد و بسیار درخشید.

 در بازی افتتاحیه لیگ فوتبال هلند، جهانبخش با زدن یک گل و کسب نتیجه ۳–۱ سبب پیروزی تیمش در برابر تیم پی. اس. وی آیندهوون شد. همچنین در بازی ۲۹ اوت، دو گل دیگر نیز به ثمر رساند و دو پاس گل نیز داد و پیروزی ۴–۱ تیمش در مقابل تیم هلموند اسپورت را به ارمغان آورد.

علیرضا جهانبخش در این فصل خود توانست، ۱۲ گل و ۱۸ پاس گل از خود به جای گذاشت، که آمار بسیار خوبی برای او بود. به همین علت، در این فصل به عنوان بهترین بازیکن دسته اول لیگ هلند انتخاب شد و توانست گاو طلایی را کسب کند.

تیمهای علیرضا جهانبخش

جهانبخش، آقای گل هلند در سال ۲۰۱۵ با بستن قراردادی پنج ساله به ای زد آلکمار ملحق شد. او در هفته‌های بیست و یکم و بیست و دوم در تیم منتخب لیگ هلند قرار گرفت و همچنین در هفته بیست و سوم در مقابل هراکلس با یک گل و یک پاس گل، به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد.

علیرضا جهانبخش فاینورد

وی در فصل ۲۰۱۷_۲۰۱۸ در لیگ هلند یک بار توانست جایزه بهترین بازیکن ماه هلند را نیز از آن خود کند. علیرضا جهانبخش از باشگاه‌های ناپولی ایتالیا و لاتزیو نیز پیشنهادهایی داشته است. 

او در فصل‌های ۲۰۱۷– ۲۰۱۸ توانست با به ثمر رساندن ۲۱ گل، به عنوان آقای گل لیگ اردیویسه هلند دست یابد و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شود که موفق به دریافت عنوان آقای گل یک لیگ معتبر اروپایی شده است.

در فصل‌های ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ علیرضا جهانبخش با بستن قراردادی به مبلغ ۱۷ میلیون پوند معادل ۱۹ میلیون یورو به باشگاه برایتون در لیگ برتر انگلستان منتقل شد. این انتقال سبب شد، رکورد گرانترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گرانترین فوتبالیست ایرانی شکسته شود.

او قسمتی از بازی‌های خود را در این تیم و در مسابقات فوتبال زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۰ در چین انجام داده است. در مارس سال ۲۰۱۵، جهانبخش برای دور مقدماتی بازی‌های المپیک به تیم امید فراخوانده و کاپیتان آن تیم شد. با وجود علیرضا جهانبخش، تیم امید موفق شد به مسابقات زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا در قطر راه یابد.

حضور علیرضا جهانبخش در تیم ملی ایران

او اولین بازی ملی خودش را در سه شنبه ۲۴ آبان سال ۹۲ مقابل تایلند در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ انجام داد و نخستین گل ملی خودش را در همین بازی به ثمر رسانید.

در پیروزی ۳–۰ مقابل تایلند در ۲۴ آبان ۹۲، برای تیم ملی کشورمان نقش داشت. همچنین علیرضا جهانبخش، آقای گل هلند توسط کارلوس کی روش به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ دعوت شد.

علیرضا جهانبخش در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از رضا قوچان نژاد موفق به گلزنی در برابر تیم ملی قطر شد.

او بعد از رهایی از بند مصدومیت و حضور در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۹، در مقابل عمان که با سبب برد ۲–۰ ایران شد، نخستین گل ایران را با هوشمندی به ثمر رساند که با صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود. 

این بازی از دومین بازی‌های علیرضا جهانبخش از شروع جام بود، که به صعود و مقابله در برابر تیم چین مارچلو لیپی در تاریخ ۴ بهمن ۹۷ منجر شد. علیرضا جهانبخش همچنین در دیدار ایران مقابل پرتغال در جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۸ بازی کرده است.

زندگی خصوصی علیرضا جهانبخش

در بخش خصوصی زندگینامه علیرضا جهانبخش مشاهده می‌کنیم که پدر او در شرکت دوچرخه سازی شهر قزوین مشغول به فعالیت بوده است و مادر او خانه‌دار می‌باشد. 

علیرضا یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او به ورزش‌هایی چون فوتبال و دوچرخه سواری، دریانوردی و جهانگردی علاقه بسیاری دارد.

سردار آزمون از دوستان صمیمی و نزدیک علیرضا جهانبخش می‌باشد. ماشین مورد علاقه او پورشه است. جهانبخش یکی از مدل‌های تبلیغاتی شرکت آدیداس است. او اکنون مدرک دیپلم مکانیک را دارد و دانشجوی رشته زبان انگلیسی در هلند می‌باشد.

افتخارات علیرضا جهانبخش

جهانبخش، آقای گل هلند در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به لقب دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند را دریافت کرد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ انتخاب شد.

و در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل به ثمر رسیده، آقای گل لیگ کشور هلند شد و به عنوان اولین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در اروپا آقای گل شده است.

دریافت عنوان آقای گل و دومین بازیکن برتر لیگ هلند فصل: ۱۸–۲۰۱۷

دریافت عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند فصل: ۱۴–۲۰۱۳

دریافت عنوان برترین بازیکن نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال هلند: ۱۵–۲۰۱۴

بازیکن ماه فوتبال آسیا در ژانویه سال ۲۰۱۶

دریافت عنوان قهرمانی در مسابقات زیر ۱۹ سال جنوب آسیا

 

حجم ویدیو: 1.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16