شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#یورو

رقم قرارداد یامگا و ژستد با استقلال مشخص شد/ یک بند توافق همه چیز را محرمانه کرد

رقم قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال با این تیم مشخص شد که هزینه انتقال ژستد و یامگا مبلغی بالغ بر ۵۶۰ هزار یورو است.

رقم قرارداد یامگا و ژستد با استقلال مشخص شد/ یک بند توافق همه چیز را محرمانه کرد
خبرورزشی -

در حالی که رقم قرارداد رودی ژستد ۶۰۰ هزار یورو اعلام شده بود یکی از نزدیکان استقلال قویا این ماجرا را تکذیب کرد.

رودی ژستد در یونان بازی می کرد و حقوق ماهیانه می گرفت اما استقلال او را خواست و با این مهاجم ۳۳ ساله قرارداد دوساله بست.

استقلالی‌ها ابتدا مبلغی را بابت حق جدایی او پرداخت کردند و در مجموع جذب این مهاجم فرانسوی رزومه دار حدود ۴۰۰ هزار یورو برای باشگاه استقلال آب خورد.

در مورد کوین یامگا هم بحث ۴۰۰ هزار یورو مطرح بود اما قرارداد او اصلا به یورو نیست و به دلار بسته شده که او هم برای استقلال با احتساب مبلغ جدایی اش حضور ۳۰۰ هزار دلار آب خورده است.

طبعا این دو بازیکن به خصوص ژستد رزومه قابل دفاعی دارند و با مبالغی پائین تر از این نمی شد مهاجمانی با این کیفیت را جذب کرد.

طبق اطلاعات موثقی که از باشگاه استقلال رسیده، مدیریت باشگاه قصد داشته است پس از جذب کوین یامگا و رودی ژستد، تصویر قرارداد این دو بازیکن را به شکل رسمی منتشر کند اما از آنجایی که بندی مبنی بر محرمانه بودن این توافق نامه در متن قرارداد هر دو بازیکن وجود داشت، استقلالی ها قادر به انتشار آن نخواهند بود و همین مسئله باعث گمانه زنی ها و شایعاتی درخصوص مبلغ قرارداد ژستد و یامگا شد.

بدین ترتیب استقلالی ها برای جذب یامگا ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده اند که این رقم شامل پرداخت بند فسخ این بازیکن به باشگاه وایله بولد کلاب نیز هست و آبی پوشان برای جذب رودی ژستد نیز ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرده اند که مبلغ دریافت رضایت نامه این مهاجم به صورت جدا به پانه تولیکوس پرداخت شده است. 

با تبدیل ۳۰۰ هزار دلار یامگا به یورو (حدود ۲۶۰ هزار یورو) مشخص شد که استقلال به طور کلی حدود ۵۶۰ هزار یورو برای جذب قرارداد سال اول دو بازیکن خارجی خود هزینه کرده که البته باید رقم پرداختی آبی پوشان به پانه تولیکوس را نیز در نظر گرفت که تاکنون میزان آن مشخص نشده است.