شهر خبر

آمار عجیب امیر قلعه نویی برابر پرسپولیس ؛ ژنرال همیشه غایب !

سومین غیبت امیر قلعه نویی برابر پرسپولیس به دلیل محرومیت

غیبت امیر قلعه نویی برابر پرسپولیس

پرسپولیس و گل گهر سیرجان در شرایطی شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که امیبر قلعه نویی باز هم نمی تواند تیمش را به دلیل محرومیت همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی در بازی با پرسپولیس نیز قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت نخواهد بود.

تقابل های امیر قلعه نویی با پرسپولیس همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده و در بسیاری از بازی ها جدال دو تیم با حواشی زیادی همراه شده است.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در حالی قرار است در هفته چهارم لیگ مقابل گل گهر در تهران صف آرایی کند که سرمربی سیرجانی ها به دلیل محرومیت در ورزشگاه حضور نخواهد داشت.

همان طور که در جریان هستید امیر قلعه نویی به خاطر مصاحبه ای که بعد از بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی داشت، سه ماه از همراهی تیمش محروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد و با توجه به آنکه محرومیت او از آغاز بازی های لیگ برتر اعمال شد همچنان ادامه دارد.

موضوع زمانی جالب می شود که بدانیم قلعه نویی در سه تقابل پیشین خود با پرسپولیس تنها یکبار کنار زمین حضور داشته است.

قلعه نویی در بازی برگشت تیم های سپاهان و پرسپولیس در لیگ نوزدهم همراه شاگردانش حضور در رختکن نقش جهان را به بازی در مستطیل سبز ترجیح داد تا کمیته انضباطی و استیناف نیز رای به برتری سه بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی بدهند.

با آغاز لیگ بیستم، امیر قلعه نویی هدایت گل گهر سیرجان را پذیرفت؛ در بازی رفت دو تیم او به دلیل ۴ اخطاره شدن و محرومیت از روی سکوها نظاره گر شکست سنگین ۵ بر صفر تیمش مقابل سرخ پوشان بود. هرچند در بازی برگشت بالاخره قلعه نویی موفق شد در ورزشگاه آزادی و از کنار زمین تیمش را مقابل پرسپولیس کوچ کند که درنهایت این بازی نیز با شکست ۳ بر یک گل گهری ها همراه شد.

حالا در یک بازی دیگر قلعه نویی غایب بزرگ گل گهری ها است تا یک رکورد عجیب را مقابل پرسپولیس از خود ثبت کند.