شهرخبر

تراکتور، تیمی که مدیرعامل ندارد!

باشگاه تراکتورسازی در بلاتکلیفی عجیبی به سر می برد.

تراکتور، تیمی که مدیرعامل ندارد!

جمشید نظمی از اواخر فصل گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه تراکتور شروع به کار کرد. بعد از حواشی عجیب شهریور ماه که به تعطیلی چند روزه امورات باشگاه انجامید، جمشید نظمی از هواداران تراکتور در اینستاگرام خداحافظی کرد اما دوباره با شروع به کار باشگاه در بنیان دیزل حضور پیدا کرد.

در همین مقطع محمدرضا زنوزی با مامور کردن هوشنگ نصیرزاده، در پی حل مشکلات مربوط به پنجره نقل و انتقالاتی بود. چند اظهار نظر ضد و نقیض از نظمی و سپس اطلاعات موثقی که نصیرزاده در خصوص امورات باشگاه مطرح شان کرد، این سوال را به وجود آورد که آیا مدیرعامل تراکتور عوض شده است؟ این سوال منطقی هم بود چه کار کلیه امورات کلان باشگاه توسط نصیرزاده انجام گرفت و در نهایت نیز پنجره با پیگیری ها و اقدامات او باز شد.

صبح امروز در جلسه ای که میان مدیرعاملان باشگاه های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد، به جز سه باشگاه هوادار، مس و گل گهر همه مدیران عامل لیگ برتری حضور داشتند؛ جالب اینجاست که هوشنگ نصیرزاده از سمت باشگاه تراکتور در این جلسه حضور داشت و خبری از جمشید نظمی نبود!

فلاح مدیرعامل باشگاه فجر در پایان جلسه با تایید این خبر گفت: جلسه بسیار خوبی بود و می توان آن را جلسه همدلی نامید. ای کاش مدیرعاملانی که نیامده بودند هم احترام گذاشته و در جلسه حضور پیدا می کردند. سه چهار نفر نیامده بودند. مدیرعاملان گل گهر، هوادار و مس نبودند و از تراکتور هم آقای نصیرزاده آمدند و صحبت کردند.

به این ترتیب گمانه زنی ها دوباره قوت گرفته و باید دید که در نهایت چه زمانی مشخص خواهد شد مدیرعامل واقعی تراکتور کیست؟

 

وبگردی