به گزارش برنا  از سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسن درویشیان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بخشی از گزارش عملکرد خود در این سازمان افزود: ١٩٠ هزار متر مربع اراضی پیشگیری از تصرف یا رفع تصرف شد که این اقدامات نیز تنها بخشی از فعالیتی است که با کمک همکاران صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بازرسی در حوزه حمایت از تولید تصریح کرد: در این زمینه صدها بازدید و گزارش صورت گرفت که در نهایت منجر به پیشگیری از تعطیلی کارخانجات یا راه اندازی واحدهای تولیدی بود که حتی در جریان شیوع بیماری کرونا همکاران ما بسیج شدند و این موارد را پیگیری کردند.

رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: در همین راستا صدها گزارش هشدار به مسئولان وقت حتی دولت جدید راجع به پیشگیری از سو جریانات یا جلوگیری از تداوم اقدامات صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی یکی از کارآمدترین و تخصصی‌ترین دستگاه‌های نظارتی است، افزود: ما همه‌ تلاش و بضاعت اندک خود را به کار گرفتیم تا بخشی از مشکلات به ویژه در وضع معیشت و دریافتی همکاران را تامین کنیم که امیدواریم رییس جدید سازمان بازرسی دغدغه همکاران را دنبال کنند.

درویشیان تاکید کرد: باید نیروهای متخصص جذب سازمان شود تا وظیفه نظارت به خوبی صورت گیرد؛ از سویی دیگر باید نگه داشت نیروهای توانمند و متخصص را نیز مورد توجه قرار داد.