شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

دردسر پرسپولیس برای دریافت پاداش آسیایی

پرسپولیس روزهای بسیار سختی را از نظر مالی سپری می‌کند و این تیم علاوه بر اینکه بدهی سنگینی به کالدرون دارد باید فکری به حال پرداختی جدید به بازیکنان و کادرفنی نیز بکند.

دردسر پرسپولیس برای دریافت پاداش آسیایی

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس در حالی به خاطر بدهی‌ از جذب بازیکن خارجی پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش محروم شد که این تیم یک طلب سنگین از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. سرخ‌ها در سال 2020 موفق شدند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و پاداش پیروزی‌ها در مرحله گروهی، پیروزی و صعود به مراحل بالاتر و همچنین حضور در فینال را طلب دارند. همچنین پرسپولیس در سال 2021 پنج پیروزی در مرحله گروهی به دست آورد که پاداش هر کدام قریب به پنجاه هزار دلار می‌شود و این مبلغ به علاوه حضور و پیروزی در مرحله یک هشتم است‌.

 با جمع این طلبکاری به مبلغی بیش از سه میلیون دلار می‌رسیم. پولی که می‌تواند تمام مشکلات مالی این فصل سرخ‌ها را حل کند اما این طور که پیداست مسئولان باشگاه پرسپولیس از نامه نگاری با AFC برای دریافت پاداش خود نا امید شده‌اند. امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل سرخ‌ها در این خصوص گفت: جدیدا تلاشی برای دریافت پاداش آسیایی انجام نداده ایم اما فکر می‌کنم حدود ۴۵ نامه رد و بدل شد و همه‌اش یک حرف را می‌زدند. حدود سه میلیون و خرده‌ای دلار پاداش ما است ولی دقیق نمی‌دانم چون جرایم انضباطی باید از آن کسر شود.

 

وبگردی