شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

شه‌بخش: یک تیم هستیم و به دنبال مدال تاریخی‌مان بودیم/ این موفقیت را به استکی تقدیم می‌کنم


شه‌بخش: یک تیم هستیم و به دنبال مدال تاریخی‌مان بودیم/ این موفقیت را به استکی تقدیم می‌کنم

بوکسور تیم ملی فوتبال کشورمان پس از قطعی شدن اولین مدال تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی از سرمربی تیم ملی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیال شه‌بخش عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان و در دسته منهای 60 کیلوگرم موفق شد در شهر بلگراد صربستان بر ادگاراس اسکوردلیس از لیتوانی غلبه کند و با صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، تاریخ‌سازی کند و اولین مدال تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی را قطعی کرد. نایب قهرمان آسیا در مرحله نیمه‌نهایی با عبدومالک خالوکوف از ازبکستان رقابت خواهد کرد.

بوکسور تیم ملی کشورمان پس از تازیخ‌سازی برای ایران در بلگراد، به سایت «اینساید دِ گیمز» انگلیس گفت: وقتی پا به این مسابقات گذاشتم به فکر کسب مدال در اینجا و کسب مدال تاریخی برای ایران بودم چون این اولین مدال جهانی ما است. ما یک تیم هستیم و تمامی اعضای تیم بوکس ایران می‌‌خواستیم در این مسابقات مدال تاریخی‌مان را کسب کنیم، اما من تنها کسی بودم که موفق به انجام این کار شدم. شما در پایان مسابقه شادی من را دیدید و بابت این موفقیت گریه‌ام گرفت.

شه‌بخش 21 ساله که بوکسوری از شهر زاهدان است و در مسابقات امسال بوکس قهرمانی آسیا هم مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورده بود، در ادامه صحبت‌هایش ضمن قدردانی از زحمات علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان اظهار داشت: می‌خواهم از سرمربی‌ام تشکر کنم که به من باور داشت. اعضای کادرفنی تیم ملی ابتدا من را به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا بردند و سپس فرصت مبارزه را در اینجا دادند. من این موفقیت را به استکی تقدیم می‌کنم و از او تشکر می‌کنم که فرصت مبارزه در اینجا را به من داد.

انتهای پیام/