شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#معلمان#رتبه‌بندی معلمان#رئیس مجلس

قالیباف در صحن مجلس:

مخالفت نمایندگان مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان کذب است

مخالفت نمایندگان مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان کذب است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان اتفاق نظر دارند و شایعات و فضاسازی‌ها در مورد مخالفت مجلس با این لایحه کذب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقری بناب در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: اخیرا لیستی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه ۱۱۷ نفر از نمایندگان مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف هستند.

وی بیان کرد: این در حالی است که همه می‌دانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رتبه‌بندی معلمان موافقت دارند و در این زمینه با جدیت پیگیر هستند تا این مساله محقق شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو سال تا انتخابات مجلس باقی مانده است، برخی از رقبای سیاسی نمایندگان با انتشار چنین لیست‌هایی در فضای مجازی به دنبال آن هستند که رقبای خود را از گردونه خارج و فضا را متشنج کنند.

باقری تاکید کرد: انتظار ما از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آن است که از جایگاه مجلس و نمایندگان دفاع و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس شورای اسلامی نیست.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: ما در مجلس شورای اسلامی درباره رتبه‌بندی معلمان شاهد اتفاق نظر نمایندگان هستیم. لایحه رتبه‌بندی معلمان بیش از ۲۰۰ رای آورد که چنین رای بالایی در سابقه مجلس کم نظیر است لذا این شایعات و فضاسازی‌ها کذب و کاملا غلط است.