شهر خبر

عجیب اما واقعی؛ قاچاقچی کارکشته از دست زنش به زندان پناه برد!

کدخبر: 451915
اقتصادنیوز: یک مرد ایتالیایی پس از اینکه از خانه فرار کرد به اداره پلیس رفت و درخواست عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اکثر مردم از زندان فراری هستند درخواست عجیب مرد ایتالیایی برای زندانی شدن خبرساز شده است. این مرد با حضور در اداره پلیس و درخواست زندانی کردن خود گفت که رفتن به زندان را به ماندن در خانه با همسرش ترجیح می‌دهد. او در اداره پلیس گفت: "زندگی در خانه با همسرم برایم مثل جهنم است."

 

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ایتالیا این مرد ۳۰ ساله آلبانیایی تبار که در منطقه گوادونیا مونتِسِلیو در نزدیکی شهر رم زندگی می‌کند به تازگی به یک ایستگاه پلیس مراجعه و اعلام کرد که طاقتش تمام شده و می‌خواهد به زندان برود. «فرانته»، یک مقام محلی در این باره گفت: "این مرد چندین ماه به دلیل جرایم مختلف در بازداشت خانگی بود و باید چندین سال را به همین شکل می‌گذراند و مدتی بود که به حصر خانگی فرستاده شده بود."

پس از آنکه این مرد خانه را ترک کرد در محاصره ماموران پلیس به ایستگاه پلیس مراجعه و درخواست کرد تا بقیه حصر خانگی خود را در زندان بگذراند. بنا به گزارش The Local این مجرم به دلیل نقض حبس خانگی خود بلافاصله دستگیر شد. البته این اتفاق به نفع او تمام شد، چون وی همان چیزی را که دنبالش بود، به دست آورد. مقامات قضایی محلی دستور دادند تا این مرد باقیمانده مجازات خود را در زندان بگذراند.

درخواست عجیب