شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوراللهی#چالش#جای#خالی#پرسپولیس!

چالش جای خالی نوراللهی در پرسپولیس!

پرسپولیس پس از رفتن احمد نوراللهی به ادنوک لیگ امارات دچار چالشی جدی در پیدا کردن جایگزین برای کاپیتان سابق این تیم شد و سرانجام پس از مطرح شدن اسامی مختلف، رضا اسدی به این تیم پیوست.

چالش جای خالی نوراللهی در پرسپولیس!

‍ با گزارش منیبان؛ با توجه به سیستم یحیی گل محمدی که متکی به دو هافبک دفاعی است حضور زوج هافبک دفاعی خلاق، کم اشتباه، پر قدرت و حتی فعال در امر گل‌زنی حرف اول را می‌زند و ضعف در این پست کلیدی منجر به شکست این تیم می‌شود. همان طور که قرمزها با میانه زمین به هم ریخته و پر اشتباه در طی کمتر از چهار هفته دو باخت به الهلال و آلومینیوم را تجربه کرده‌اند.

زوج اسدی - سرلک روزهای پرنوسانی را سپری می‌کنند و خرید جدید قرمزها یعنی اسدی در همه بازی‌ها یک کیفیت را از خود نشان نمی‌دهد؛ اسدی در دو بازی ابتدایی مقابل فولاد و نساجی خیلی خوب بود و با گل و پاس گلش یکی از برترین بازیکنان تیمش بود اما مقابل آلومینیوم کم فروغ ظاهر شد و انتظارات را برآورده نکرد. سرخ‌ها دو بازیکن دیگر در این پست کلیدی دارند؛ محمد شریفی جوان که به نظر می‌رسد هنوز آمادگی حضور در ترکیب اصلی را ندارد و کمال کامیابی نیا که مصدومیت طولانی مدتی را تجربه کرده و حالا به فکر برگشت به مستطیل سبز است.

شماره 11 سرخ‌ها با جنگندگی بالا در میانه زمین موفق شده بود به تیم ملی هم دعوت شود اما مصدومیت او سبب شد چند ماه از میادین دور بماند و کار سختی برای بازگشت داشته باشد. او چند ماه از شرایط بازی دور بوده و در نهایت باید دید یحیی چه زمانی تصمیم به بازی دادن او خواهد گرفت. حضور کمال با آمادگی بالا در زمین می‌تواند سازماندهی خوبی به خط دفاعی سرخ‌ها دهد و علاوه بر آن حضور یک رقیب جدی برای اسدی و سرلک می‌تواند باعث پیشرفت و به چاش کشیده شدن آنها شود.

وبگردی