شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس زنگ خطر بزرگ برای سرخ ها را نشان داد

مرتضی کرمانی مقدم : رقبای پرسپولیس خیلی قوی‌تر از ۲ سال گذشته هستند

پرسپولیس ؛ مرتضی کرمانی‌ مقدم : من قبول ندارم که پرسپولیس از داوری‌ها سود برده است

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت سرخ های پایتخت معتقد است که رقبای پرسپولیس خیلی قوی‌تر از ۲ سال گذشته هستند و کار شاگردان یحیی گل محمدی برای قهرمانی دوباره بسیار سخت خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت پرسپولیس دو رقیب اصلی سرخپوشان برای قهرمانی لیگ برتر یعنی استقلال و سپاهان را قدرتمندتر از دو سال گذشته می‌داند.

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌

پرسپولیس تیم همیشگی نبود که این اتفاق در طول فصل پیش می‌آید و یک تیم همیشه در شرایط ایده‌آل نیست. گاهی تیم اُفت می‌کند و با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که بازیکنان و مربیان از لحاظ فکری آزار می‌بینند. بازیکنان پرسپولیس با استرس بازی می‌کردند و انگیزه اولیه را نداشتند که این شاید به خاطر مشکلات باشگاه بوده است.

وی در واکنش به اینکه نگرانی هواداران از این است که سرخپوشان در سه دیدار گذشته خود نتوانسته‌اند دروازه‌شان را بسته نگه دارند، تصریح کرد:

این موضوع نگران‌کننده است. پرسپولیس در بیشتر بازی‌ها دروازه خود را تا پایان مسابقه حفظ می‌کرد و اینگونه نبود که در هر بازی گل بخورد. تیم ما پیش‌تر دو حریف باکیفیت را شکست داد، اما بازیکنان سرخپوش مقابل آلومینیوم از لحاظ فکری آزاد نبودند.

مهاجم پیشین سرخپوشان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات تیم یحیی گل‌محمدی برطرف شود، یکی از دلایل مشکلات این تیم را ممنوعیت جذب بازیکن خارجی دانست.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به مدافعان و مهاجمان جدید نیاز دارد، گفت:

اگر سیدجلال یا مدافعان دیگر مصدوم شوند، تیم با مشکل روبه‌رو می‌شود. پرسپولیس در این بخش باید تقویت شود. وحید امیری در دفاع چپ عملکرد بسیار خوبی دارد. سیامک نعمتی هم در دفاع راست به میدان می‌رود که این هم پُست اصلی او نیست. خیلی خوب است که خط حمله سرخ ها با یک مهاجم ششدانگ تقویت شود.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است عده‌ای نمی‌خواهند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد:

نمی‌دانم چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس موفق شود! سال گذشته هم همین حرف‌ها را می‌زدند، اما پرسپولیس قهرمان شد. مشکلات مالی هم تأثیرات منفی زیادی روی پرسپولیس می‌گذارد و باید آن را حل کنند. اگر پرسپولیس و استقلال موفق نباشند، فوتبال ما ضعیف می‌شود.

وی درباره شرایط حریفان پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد:

رقبای پرسپولیس خیلی قوی‌تر از دو سال گذشته هستند و استقلال و سپاهان، عملکردی عالی در نقل‌وانتقالات داشتند. مشکلات باشگاه باید به سرعت حل شود تا پرسپولیس از کورس قهرمانی عقب نماند. به نظرم اگر یک شکست دیگر رقم بخورد، جمع کردن شرایط سخت خواهد شد.