شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#سوریه

خشم سوری ها از اشغالگری ترکیه

خشم سوری ها از اشغالگری ترکیه

ساکنان منطقه تل رفعت علیه اشغالگری ترکیه تظاهراتی در این منطقه برگزار کردند و طی آن پرچم سوریه حمل شد و شعارهایی سر داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، اهالی تل رفعت در حومه حلب در مخالفت با اشغالگران ترکیه‌ و عوامل وابسته به آنکارا و نیز محکومیت جنایات آنها، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند. تظاهرات کنندگان با حمل پرچم های ملی و سردادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردها، حضور غیرقانونی نیروهای اشغالگر ترکیه ای و عوامل آنها در خاک سوریه را محکوم کردند.

اهالی تل رفعت بار دیگر حمایت خود را ارتش سوریه اعلام کردند. شماری از کشاورزان، کارگران، دانش آموزان و مهندسان در این تظاهرات حضور داشتند.

این درحالی است که عوامل وابسته به ترکیه با ادامه صدور اسناد جعلی برای تصرف املاک مردم عفرین در حومه حلب، مقادیر زیادی از محصول زیتون را در این منطقه نیز سرقت کردند.

منابع محلی با بیان این مطلب، به سانا گفتند: عناصر مسلح وابسته به گروه موسوم به (فرقه الحمزه) با یورش به باغات زیتون قوجمان در عفرین، مقادیر زیادی از محصول زیتون را سرقت کردند. این عناصر مسلح دست به سرقت زیتون شهر عفرین و قاچاق آن به ترکیه برای فروش در بازارهای جهانی زده‌اند. این عناصر همچنین اقدام به قطع ده ها درخت زیتون در شهرک بلبل و نیز فروش خانه های مردم منطقه کردند.

خشم سوری ها از اشغالگری ترکیه

این منابع در پایان گفتند: این اقدامات اشغالگران همزمان با ادامه صدور اسناد جعلی برای تصرف املاک مردم شهرک معبطلی و شهر عفرین که به زور آواره شده اند، صورت می گیرد.