شهر خبر

بازدید رئیس کمیته المپیک و معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان/ صالحی امیری: در کشور تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد


بازدید رئیس کمیته المپیک و معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان/ صالحی امیری: در کشور تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه معاون وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان بازدید کردند.

در جریان این بازدید رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن ارائه گزارشی از شرایط تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: تیم ملی بسکتبال بانوان برای نخستین بار در مسابقات کاپ آسیا شرکت می‌کند و هدف از اعزام این تیم کسب تجربه برای آماده شدن در مسابقات بالاتر است.

در ادامه کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش برای تیم ملی آرزوی سلامتی و موفقیت و از کادر فنی تیم ملی نیز تشکر کرد.

همچنین سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: همه مسئولان امروز به اینجا آمده‌اند تا از شما تشکر کنند. ما باور داریم که در داخل کشور تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد و باید با حضور و تکرار حضور در عرصه‌های بین‌المللی ثابت کنیم که در باور، فسلفه انسان‌شناسی، اخلاقیات‌مان تبعیضی نداریم و حضور شما جدا از نتیجه، از این نظر برای‌مان مهم است.

وی افزود: استرس نداشته باشید، حضور شما مهم است. شک ندارم در سال‌های آینده در آسیا می‌درخشید و مدعی المپیک می‌شوید و ما روزی شما از قاب تلویزیون در المپیک می‌بینیم. اگر در پاریس این اتفاق نیفتد، در المپیک لس‌آنجلس می‌بینیم، چون انگیزه و اراده دختران ما خیلی بیشتر است‌.

کیمیا یزدیان تهرانی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان نیز به موضوع نداشتن بازی و اردوی تدارکاتی اشاره کرد و صالحی امیری پاسخ داد: برای اردوهای تدارکاتی کمک می‌کنیم تا بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنیم و بخشی از هزینه‌ها را هم وزارت ورزش تامین کند.

تیم ملی بسکتبال بانوان برای نخستین بار در مسابقات کاپ آسیا شرکت می‌کند.

بسکتبال بانوان ایران , بسکتبال , بسکتبال بانوان ایران , بسکتبال ,

 

انتهای پیام/