شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

مقصد مورد نظر پوگبا از میان یوونتوس، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن


مقصد مورد نظر پوگبا از میان یوونتوس، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن

ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در میان سه تیمی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند، یکی را به دو تیم دیگر ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، اولویت پل پوگبا برای دوران بازیگری‌اش پس از ترک منچستریونایتد، بازگشت به یوونتوس است اما بیانکونری برای اینکه بتواند این بازیکن فرانسوی را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد باید حداقل دو بازیکن فعلی خود را بفروشد.

پوگبا تا تابستان سال آینده با شیاطین سرخ قرارداد دارد و اگر تا ژانویه با شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد توافق نکند، می‌تواند با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود و حتی پیش قرارداد امضا کند.

طبق گزارش گاتزتا، پوگبا نه تنها مشتاق بازگشت به یوونتوس است بلکه این تیم را به رئال مادریدی که چند فصل به دنبال جذب او بوده ترجیح می‌دهد. دلیل آن هم شاید چند فصل موفقی بود که در دوره نخست حضورش در تورین سپری کرد و با بیانکونری علاوه بر کسب اسکودتوهای متوالی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسید. ظاهراً او حتی به مدیربرنامه‌هایش مینو رایولا هم گفته است که او را به تورین برگرداند.

در این میان اما حقوق 14 میلیون یورو در سال پوگبا مانعی بزرگ برای بازگشتش به ایتالیا است و یووه برای اینکه بتواند از پس پرداخت این رقم برآید باید حداقل دو بازیکنش را بفروشد. آرون رمزی و وستون مک‌کنی هم دو بازیکنی هستند که یووه می‌خواهد بفروشد به خصوص رمزی که جزو پردرآمدترین بازیکنان تیم است.

پوگبا در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 در یوونتوس بازی کرد و هنوز با بسیاری از بازیکنان این تیم و سرمربی آن ماسیمیلیانو آلگری رابطه خوبی دارد.

انتهای پیام/