شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

کارگردان و تهیه‌کننده «شب‌های مافیا» درباره آخرین وضعیت سری چهارم این رئالیتی شو و تغییرات آن توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، هفته گذشته دوشنبه سوم آبان ماه، آخرین قسمت از رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» از فیلیمو منتشر شد که سومین شب از فینال فینالیست‌های این بازی بود.

حال سعید ابوطالب کارگردان و تهیه‌کننده این رئالیتی شو در گفتگو با خبرنگار صبا درباره فصل چهارم آن به جزییاتی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر در پیش‌تولید و آماده‌سازی مقدمات فصل چهارم هستیم و فعلا زمان دقیق شروع ضبط مشخص نشده است. به صورت کلی ضبط «شب‌های مافیا» پیش‌تولید طولانی مدتی را نیاز دارد و این بار در سری چهارم آن قرار است بخش‌های مختلفی به آن اضافه شود.

او ادامه داد: سری چهارم این رئالیتی شو به نوعی شانس مجدد است، به صورتی که بازیگران و شرکت‌کنندگانی که در سه سری گذشته فرصت حضور در فینال فینالیست‌های ما را به هر دلیلی نداشتند در این فصل قطعا حضور دارند و مانند هر فصل در یک گروه خانم‌ها و ۲ گروه آقایان بازی می‌کنند، در ادامه نیز از میان این افراد و شرکت‌کنندگانی که در فینال‌های قبل حضور داشتند یک فینال فینالیست‌ها برگزار می‌کنیم و پس از آن با انتخاب بهترین فینالیست‌های تمام فصل‌های «شب‌های مافیا» یک فینال قهرمانان برگزار می‌شود. همچنین قرار است در کنار بازیگرانی که به عنوان شانس مجدد به بازی بازمی‌گردند، چهره‌های جدیدی نیز در سری چهارم حضور داشته باشند. این را هم باید بگویم که با حامد آهنگی برای حضور در سری چهارم صحبت کردیم و خوشبختانه به توافق رسیدیم تا او را در این سری در «شب‌های مافیا» داشته باشیم، چراکه بسیاری از مخاطبان سراغ بازیکنان خوب و حرفه‌ای فصل‌های گذشته را می‌گیرند و دوست دارند دوباره در بازی حاضر شوند.

سری چهارم؛ پایان «شب‌های مافیا»

این کارگردان با اشاره به اینکه منتظر بازخوردهای مخاطبان این بازی است، بیان کرد: درحال حاضر منتظریم مردم بازی‌ها را ببینند و نظرات خود را درباره بازیکنان این بگویند و از آن‌ها نظرسنجی کنیم که چه افرادی باید در فینال حاضر می‌شدند و نبودند که درنهایت با نظر مخاطبان آن افراد را در شانس مجدد «شب‌های مافیا» داشته باشیم. در ادامه نیز برای فینال فینالیست‌ها و فینال قهرمانان نیز نظرات مخاطبان را دخیل می‌کنیم تا سرانجام با پایان سری چهارم این رئالیتی شو، قصه «شب‌های مافیا» به پایان برسد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است پس از سری چهارم باز هم این رئالیتی شو را ادامه دهد یا خیر، عنوان کرد: همه چیز به مجوز‌ها بستگی دارد که الان دریافت مجوزها کمی با مشکل رو به رو است، در نهایت اگر مجوز ساخت آن داده شود برای ادامه دادن صحبت می‌کنیم و با سورپرایزها و تغییرات زیادی باز می‌گردیم.

کاراکترهای جدیدی به شهر می‌آیند

ابوطالب در پاسخ به این پرسش که تغییرات سری چهارم این بازی نسبت به سری‌های گذشته آن در چیست، گفت: از سری دوم به بعد نقش جوکر به بازی اضافه شد اما فقط در فینال، این بار در سری سوم از ابتدا نقش جوکر را داشتیم و به دلیل رعایت تناسب نقش‌ها، کاراکتر فروشنده را نیز به بازی در گروه شهروندها اضافه کردیم. حال در سری چهارم قرار است یک نقش دیگر به گروه مافیا اضافه شود و به تبع آن یک نقش هم به گروه شهروندان می‌دهیم تا توازن میان آن‌ها برقرار باشد.

او همچنین با اشاره به اینکه ممکن است گرداننده بازی در سری چهارم تغییر کند، بیان کرد: پس از این گفتگو منتظر یک بازیگر هستم تا برای گردانندگی سری چهارم «شب‌های مافیا» با او صحبت کنم و می‌توانم بگویم امکان تغییر گرداننده در بازی وجود دارد اما این موضوع هم یکی از سورپرایزهای ما برای مخاطبان است چراکه در سری چهار تغییرات زیادی داریم حتی قرار است تعداد شرکت‌کننده‌ها نیز در سری جدید تغییر کند.

تلاش ما برپایی یک بازی حرفه‌ای است

کارگردان «شب‌های مافیا» در پایان عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که در این رئالیتی شو هرچه رو به جلو حرکت می‌کنیم، در مسیر حرفه‌ای‌تر کردن قواعد و قوانین بازی باشیم چراکه مخاطبان از ما یک بازی جدی در چهارچوب‌های یک بازی واقعی می‌خواهند نه یک نمایش آبکی، به همین دلیل هرچه پیش می‌رویم سختگیرانه‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کنیم به صورتی که حتی شده در میان بازی، مافیا را متوقف کرده‌ایم تا با چک کردن دوربین از خطای بازیکنان اطمینان حاصل کنیم چراکه وقتی خطایی رخ می‌دهد در لحظه داوران پشت دوربین به گرداننده اعلام می‌کنند و برخلاف سری‌های گذشته، در لحظه خروج انضباطی می‌دهیم. این به دلیل حرکت به سوی یک بازی حرفه‌ای است و امیدوارم که مخاطبان نیز از تلاش‌های ما راضی باشند.