«مصطفی نخعی»، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "برطرف شدن مشکل جایگاه های سوخت" گفت: تقریبا بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت امکان سوخت گیری بصورت یارانه ای در آنها فراهم شده است و مابقی به مرور به مدار وارد می شوند. طی همین یکی دو روز همه جایگاه های کشور در مدار استفاده از کارت سوخت یارانه ای مردم قرار خواهند گرفت. باید از مجموعه پخش فرآورده های نفتی و تیم های پشتیبان سامانه هوشمند سوخت تشکر کرد. برخی تصمیم‌گیری‌های اشتباه در گذشته زمینه‌ساز بروز چنین حوادثی شدند.

نخعی بیان کرد: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر آنکه دولت برای تامین کسری بودجه چنین اقدامی را انجام داده یا برای افزایش قیمت بنزین این حادثه رخ داده که این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد. چندین بار پاسخ این شایعه داده شده و از اساس تکذیب شده است. 

سخنگوی کمیسیون انرژی افزود: دولت در این مقطع زمانی بنای این کار را ندارد مجلس هم در این زمینه هیچگونه برنامه ای ندارد. چنین شایعاتی توسط افرادی که حمله را طراحی کرده بودند، منتشر شد. اینها به دنبال ایجاد یک التهاب در جامعه و تشویش اذهان مردم بودند و هدفشان فقط ایجاد ازدحام و شلوغی بود که با مدیریت درست دولت نقش هایشان نقش بر آب شد. 

انتهای پیام/4