شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#هندبال

مرادبخش: در هر بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم/ با تیمی جوان وارد لیگ شدیم


مرادبخش: در هر بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم/ با تیمی جوان وارد لیگ شدیم

بانوی هندبالیست کشورمان گفت: امسال به تیم هندبال بانوان کات شاهرود ملحق شدم و می‌خواستم یک تجربه جدید داشته باشم.

نیوشا مرادبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار نخست تیم کات شاهرود برابر تاسیسات دریایی در هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار داشت: اولین بازی سوپر لیگ 1400 را برگزار کردیم. بعد از اینکه یک سال خیلی خوب را با سپاهان داشتم و همراه این تیم بر سکوی سوم مسابقات فصل گذشته ایستادیم، امسال به تیم کات شاهرود ملحق شدم و می‌خواستم یک تجربه جدید داشته باشم. این تیم امسال به لیگ برتر اضافه شد و سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک شد.

وی در ادامه افزود: درست است تیم ما کم تجربه بود اما دو بازیکن ملی‌پوش و با تجربه را از دست دادیم. یک بازیکن دیسکالیفه مستقیم شد و یکی دیگر سه تا ده دقیقه  اخراج گرفت. این موضوع برای یک تیمی که کم تجربه است، می‌تواند یک شوک بد باشد. اینکه بخواهیم تیم را دوباره جمع کنیم زمان برد و نیمه دوم را با یک اختلاف واگذار کردیم. در واقع اختلاف اصلی ما با حریف در نیمه اول رقم خورد‌.

بانوی هندبالیست کشورمان تاکید کرد: به واسطه خانم قانع، مربی تیم ملی هندبال بانوان به این تیم آمدم. مطمئناً در بازی اول هماهنگی لازم را نداشتیم البته بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و  امیدوارم در هر بازی بهتر و هماهنگ‌تر شویم و تصویر زیباتری را از کات شاهرود به نمایش بگذاریم‌. از تیم کات شاهرود و خانم رضاییان تشکر می‌کنم‌. وی زحمت زیادی برای این تیم می‌کشد و با انگیزه کار می‌کند و امیدوارم با نتایجی که کسب می‌کنیم بتوانیم زحماتش را جبران کنیم‌.

ملی‌پوش کشورمان در خصوص حضور تیم‌ بانوان کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: همانطور که همواره گفته شده اردوهای تیم ملی پس از پایان دور اول لیگ تشکیل می‌شود. فاصله زیادی تا مسابقات جهانی نداریم و نمی‌توانیم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم از طرفی لیگ هم باید برگزار می‌شد. امیدوارم تیم ما نتایج قابل قبولی در مسابقات جهانی اسپانیا کسب کند.

 

انتهای پیام/