شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ماندن مظاهری در استقلال مشروط است!

رشید مظاهری در واکنش به شایعه جدایی‌اش از استقلال و معاوضه با صالح حردانی استوری گذاشت و نوشت می‌خواهم با قدرت در استقلال بمانم.

ماندن مظاهری در استقلال مشروط است!

به گزارش منیبان، یکی از دلایلی که رشید می‌خواهد در استقلال بماند این است که دوست دارد در یک تیم بزرگ بازی کرده و کاملاً در چشم باشد.مورد دوم به قرارداد مالی بالای او برمی‌گردد. مظاهری طبق شنیده های ما فصل گذشته با یکسری آپشن‌ها قراردادش بالای ۱۰ میلیارد تومان بود و قاعدتاً امسال هم نمی تواند قرار داد پایین‌تری بسته باشد ضمن این که قرار داد او به مدت دو سال تمدید شد.

از طرفی فرهاد مجیدی از عملکرد حسینی راضی است و از علیرضا رضایی هم به شدت تعریف و تمجید کرد و گفت او دروازه‌بان آینده تیم ملی است با این حساب باید دید اگر رشید‌ مظاهری در استقلال ماندنی شود، چقدر به او بازی می رسد؟ رشید فرصت حضور در تیم ملی را در همین استقلال از دست داد در حالی که در تراکتور چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود او برای این که بازی‌های زیادی با استقلال انجام بدهد و یکسری از آپشن های قراردادش را فعال کند، کار راحتی ندارد و باید با دو دروازه‌بان دیگر که مورد اعتماد فرهادمجیدی هستند، مبارزه کند.

وبگردی