«حسین جلالی»، عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با «هجمه‌ها به دولت سیزدهم» گفت: دولت استقرار تام پیدا نکرده و هنوز چندین استاندار و وزیر آموزش و پرورش مشخص نشده است، تعدادی از مدیران تعیین نشده اند. دولت در روزهای آغازین کار خود است اینکه برخی به کارهای مفید دولت حمله می کنند قطعا نیت سوء دارند. رئیس‌جمهور به استان‌ها سفر می کنند و می گویند چرا بین مردم می رود و چرا مشکلات را در میدان جستجو می‌کند؟ برای پمپ بنزینها مشکل پیش می‌آید نقد می‌کنند که چرا پای حرف مردم می‌نشیند و به آنها آرامش می‌دهد؟ این مسائل نشان از تخریب دولت دارد، این افراد به دنبال اصلاح‌گری نیستند، نقدشان به دولت نقد ویرانگرانه و تخریبی است.

او در ادامه بیان کرد: در ابتدای کار باید همه به دولت کمک کنند، نقد باید به سمت مسائلی برود که ارثیه دولت قبل است و از گذشته برای این دولت به جا مانده است. روحانی کشور را با گرانی، تورم بالا، کاهش ارزش پول ملی و با انبوه نقدینگی و کسری بودجه نزدیک به 500 هزار میلیارد به این دولت تحویل داد با این اوصاف شما نمی توانید به این دولت بگوئید کشور را یک روزه درست کند.  قبول داریم باید ارزانی در بازار اتفاق بیفتد، تورم کاهش پیدا کند اما نه یک روزه؟ ویرانی های هشت ساله را یک روزه نمی توان ترمیم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم مطرح کرد: سیر کلی حرکت دولت رئیسی درست و اصلاح‌گرایانه است. تخریب‌ها نشان از آن دارد که مسیر درست را پیموده ایم، امیدواریم که این مسیر خوب باشد و موفق شویم. متاسفانه برخی متن را فراموش کرده اند و به حاشیه پردازی روی آورده اند مثلا رئیس جمهور یک اشتباه لفظی می کند و یا یک کلمه را جابجا می گوید بعد تمام رفتارهای خوب و اقدامات مفید او را که تاکنون به انجام رسانده، فراموش می کنیم و به یک اشتباه لفظی می چسبیم، این ناشی از آن است که اینها چیزی ندارند. اگر در مسائل اقتصاد و سیاست گذاری ها و مسائل بنیادی و اساسی اشکالی وجود داشت این افراد که متوسل به اشتباه لفظی نمی‌شدند، چون دستشان خالی است و مطلبی ندارند این چنین رفتار می کنند. 

او در پاسخ به این سوال که شما به ویدیوهای وایرال شده در فضای مجازی اشاره کردید با توجه به آنکه طرح صیانت در مجلس در حال بررسی است آیا به این موضوع هم ورود می کنید، گفت: در طرح حمایت از فضای مجازی به دنبال آبروداری کاربران و افراد هستیم باید برای این مسائل چهارچوب تعریف و تعیین و از حق و حقوق شهروندان حمایت شود تا کسی آسیب نبیند. ان‌شاءالله در بحث حمایت از کاربران فضای مجازی اینها پیش بینی شده است و قطعا این موضوع مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4