شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان

تصادف عجیب خودروی سواری ال۹۰ با گاردریل بزرگراه آزادگان + عکس

کارگر آنلاین | راننده ۳۸ ساله ای در تصادف با گاردریل بزرگراه آزادگان، از حادثه ورود ناگهانی گاردریل به داخل خودرو به طرز معجزه آسایی جان سالم بدر برد.

این رخداد صبح امروز براثر برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بین دو مسیر در بزرگراه آزادگان بوقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، شهروندان ساعت 07:47 دقیقه صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز یک مورد حادثه رانندگی به آتش نشانی اطلاع رسانی کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 35 به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، بعد از پل تندگویان رهسپار شدند.

به گفته یحیی قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری ال90 در حین تردد درمسیرغرب به شرق بزرگراه آزادگان به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیراصلی خود به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرد که در پی این حادثه، یکی از گاردریل های فلزی از قسمت درب سمت شاگرد وارد اتاقک خودرو شد و پس از عبور از روی پاهای راننده از درب سمت راننده خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با همکاری عوامل پلیس راهور، خودرو سواری را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و سپس محل حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور منطقه دردست بررسی است، خاطرنشان کرد: راننده مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده شد.

منبع: hadese24