شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

رضایی: در کنار تحریم‌های ظالمانه با سرعت بیشتری تحریم‌های داخلی را برطرف می‌کنیم/ حل معضل گرانی در دستور کار دولت

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه برای حل گرانی‌ها در کشور و موج گرانی‌های گذشته تصمیماتی گرفته شده است گفت: تلاش ما در دولت سیزدهم این است که در کنار تحریم‌های ظالمانه آمریکا، با سرعت بیشتری تحریم‌های داخلی را برطرف کنیم تا تولید دوباره رونق یابد.
خبرگزاری میزان - «محسن رضایی» امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت در شهرستان ملارد گفت: بازدیدی که امروز از شهرستان ملارد و بخش صفادشت داشتیم برای این بود که شهزک‌های صنعتی یکی از خطوط مقدم اقتصاد کشور هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: هر چقدر شهرک‌های صنعتی فعالتر و سرمایه‌گذاری آنها بیشتر باشد به همان میزان روی اشتغال و تولید محصولات ایرانی مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه امروز جلسات خوبی با حضور سرمایه گذاران داشتیم، افزود: امروز بازدید میدانی از چند کارخانه داشتیم و مشکلات تولیدکنندگان را از نزدیک دیدیم.

رضایی تاکید کرد: امروز استاندار تهران و تعدادی از مدیرکل‌های وزارتخانه‌های مربوطه همراه ما در ابن بازدید حضور داضتند تا موانعی که بر سر راه این شهرک صفادشت و مشابه آن در دیگر نفاط کشور وجود دارد را مورد بررسی قرار دادیم.
 
معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: در بازدید حضوری از واحد‌های شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت مسائلی را تنظیم کردم تا در هیئت دولت و ستاد اقتصادی دولت طرح می‌کنم و موانع را برطرف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به‌ شدت نیازمند این هستیم که جهش فوق العاده‌ای را در تولید ایجاد کنیم لذا از همه مردم و اصناف هم کمک می‌خواهیم.

رضایی با بیان اینکه در ادامه گرانی‌ها در کشور و موج گرانی‌های گذشته چند تصمیم گرفته شده است گفت: نخستین تلاش ما در دولت سیزدهم این است که در کنار تحریم‌های ظالمانه آمریکا، با سرعت بیشتری تحریم‌های داخلی که دست و پای کار آفرینان را بسته است، برطرف کنیم تا تولید دوباره رونق یابد.
 

تکمیل می‌شود