شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی

فخری: هدف حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی هانگژو است/ کاروان ما کیفی خواهد بود


فخری: هدف حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی هانگژو است/ کاروان ما کیفی خواهد بود

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو گفت: با همکاری تمامی دست اندرکاران ورزش در راستای حضوری قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گام برمی‌داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی پس از انتصابش به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 گفت: در ابتدا جا دارد از صالحی امیری و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بابت اعتماد و محول کردن مسئولیت سنگین سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های 2022 هانگژو چین تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: هفته آینده نخستین جلسه ستاد کارشناسی و هماهنگی بازی‌های آسیایی را با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد تا در اسرع وقت رشته‌هایی که شانس حضور در این بازی‌ها را دارند انتخاب کنیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو یادآور شد: پس از بررسی دقیق ترکیب رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی، مصوبات را جهت نهایی کردن در ستاد عالی بازی‌ها که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد مطرح می‌کنیم تا ترکیب اولیه کاروان مشخص شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با  تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های ورزش و همکاری نزدیک با وزارت ورزش، فدراسیون‌ها، پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین رسانه‌ها اظهار داشت: اقدامات اولیه و مکاتبات لازم با کمیته برگزاری این بازی انجام شده و اخیراً نیز کتابچه‌های فنی مربوط به هر رشته اخذ شد تا به فدراسیون‌های اعزامی ارسال شود اما از این پس با برگزاری جلسات کارشناسی کار به صورت جدی‌تری دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به زمان اندک تا آغاز بازی‌ها، افزود: بخش اعظم رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی همان رشته‌های اعزامی به المپیک هستند که فعالیت‌هایشان از دو سال پیش با برنامه‌ریزی کامل استارت خورده و حال تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.از این بابت می‌توان گفت که زمان زیادی از دست نرفته و می‌توان با یک برنامه‌ زمان‌بندی درست امور را به سرانجام رساند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های 2022 هانگژو، تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای اعزام کاروان کیفی و موفق به این بازی‌ها انجام خواهیم داد و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد مسئولین را با پیگیری دقیق امور و اعزامی بی‌نقص بدهم.

انتهای پیام/